Decathlon

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rhett99

Re: Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:13

heeft er iemand ervaring met de longeersingel (werksingel) van de decathlon? ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen.

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:29

Muurp schreef:
Waar werk je MV? :D

Onder het mom van beter laat dan nooit: in Breda :)
Jij?

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:32

rhett99 schreef:
heeft er iemand ervaring met de longeersingel (werksingel) van de decathlon? ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen.

Ik heb hem gehad, doet prima dienst, maar de gespen vonden een verblijf in een vochtig hok op de weide niet zo fijn, dus die begonnen wel vrij snel te roesten.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:35

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:40

Irisjeeh1999 schreef:
Hoe is de kwaliteit van de handschoenen? En dan bedoel ik met name deze: http://www.decathlon.nl/handschoenen-gr ... 27133.html
http://www.decathlon.nl/handschoenen-sc ... 39751.html

Zit nogal prijs verschil in, de grippy wil ik echt gebruiken voor rijden e.d en de schooling voor gewoon extra.

Ik vond de grippy een soort van verrassend goed. Al moet ik zeggen dat ik er nog niet heel lang mee rij. Maar de handschoenen zijn best wel dunnetjes en ik dacht: nou, die zijn zo kapot en je rijdt dan alsnog blaren op je vingers (want dat krijg ik altijd als ik zonder handschoenen rij). Maar ze rijden echt fijn! Ze zijn nog heel na een half jaar. En ik rij er geen blaren mee. En ik vind dat dunne juist ook wel fijn. Vaak met dikkere handschoenen kun ik bijvoorbeeld niet het hoofdstel aan doen en voelde ik de teugels minder goed. Met deze heb ik dat niet :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:36

Net terug van de nieuwe decathlon in Arnhem. Mooie grote winkel maar mijn God wat een rotzooi. Personeel stond schaapachtig om zich heen te kijken terwijl overal kleding en schoenen over de vloer lagen en een stel schoolkinderen de hele winkel als speeltuin gebruikte met stepjes en skateboards :/

Maar wel heel goed geslaagd! 2 rijbroeken, shampoo, sokken die best heel mooi zijn voor 2 euro, heuptas en nog wat hardloop spullen.

Er was overigens best geplunderd, heel veel artikelen waren gewoon op. Dus over een tijdje nog eens langs, dan is de eerste gekte er wel af.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:40

Op de openingsdag was het super netjes ondanks de drukte.
Misschien moesten ze nog bijkomen van het weekend :+

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:48

M_V_1994 schreef:
Muurp schreef:
Waar werk je MV? :D

Jij?

:)) Apeldoorn.

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:12

Muurp schreef:
M_V_1994 schreef:

Jij?

:)) Apeldoorn.

Leuk! Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:48

Ik heb net een wedstrijdjasje en -blouse daar besteld. Ga waarschijnlijk in juli voor het eerst (onderling :P ) starten, dus heb wel een jasje nodig. Maar geen zin om er veel voor uit te geven, als we het allebei toch niets vinden zit ik met een dure wedstrijdoutfit -O- Rijbroek laatst al geregeld met 45% korting bij de EJ, nou de rest bij Decathlon. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit en de pasvorm. Heb maar ruim besteld :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 16:05

Ik heb de Fouganza wedstijdbroek. Wedstrijd of niet ik rij er nu gewoon elke week mee zo lekker zit ie

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:51

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:02

Ik vind decathlon prima, zeker voor dingen die snel stukgaan ofzo. Ik haal ook rijbroeken en bloesjes vanbij deca vandaan en die zitten toch ook echt geweldig :}
Heb er zelf ook gewerkt :j

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:04

Rintah schreef:
Vraagje, is er hier iemand die ervaring heeft met deze jodhpurs en chaps?

http://www.decathlon.nl/boots-paddock-v ... 51548.html

http://www.decathlon.nl/minichaps-paddo ... 51595.html

Naast de kwaliteit wil ik graag weten hoe het voetbed(smal of breed)&wreefhoogte zijn. En voor de chaps of het elastiek stevig is of juist snel uitrekt, en of de kleur mooi blijft.

De schoenen vind ik echt top! Kan er makkelijk de hele dag op lopen. Ik heb dit paar al 2 jaar en nog steeds is alles heel (zool laat niet los) alleen wat slijtage plekken op de neus maar ik gebruik ze ook alleen als stalschoenen.
Ik denk dat het voetbed redelijk standaard is, ik heb namelijk smalle voeten en nog een zooltje erin zodat ze net wat beter aansluiten. Verder kun je de veters zo strak trekken als nodig is.