Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:De onderzoeksplicht is ook maar relatief. De eigenaar heeft ook een mededelingsplicht. Zeker als die handelaar is. Het is maar net wat TS de kopers heeft voorgespiegeld.
MisticRider schreef:Na lang twijfelen wat ik er uit, ik zou mijn pony verkopen.
Meteen super veel reacties gehad en ik dacht een leuk nieuw baasje getroffen te hebben.
Ergens voelde ik het gelijk al, ze waren maar 1x wezen kijken (buitenrit gedaan, ging super) en ze waren direct super positief. Ik heb zelf nog voorgesteld om nog een keer in de bak te rijden, omdat dat toch weer heel anders is. Daar zijn ze zelf niet op in gegaan en ze hebben besloten hem te willen kopen. Ze is nog wezen kijken bij een men wedstrijd en ook dat was helemaal leuk.
Ik had gelijk al een twijfelend gevoel omdat ze maar 1x geprobeerd hadden, maargoed ik vond het ook wel heel leuk dat ze super enthousiast waren.
chanel1985 schreef:De onderzoeksplicht is ook maar relatief. De eigenaar heeft ook een mededelingsplicht. Zeker als die handelaar is. Het is maar net wat TS de kopers heeft voorgespiegeld.
Babootje schreef:Is er een reden dat in elke reactie die je tot nu toe in dit topic geplaatst hebt, je insinueert dat ts iets fout gedaan heeft of niet gezegd zou hebben? Je in elke reactie eigenlijk twijfelt zaait naar ts toe?
Ymor schreef:Hij is 1 week weg. Als je hem terug neemt is het net alsof hij op vakantie is geweest. Niks wennen of een trauma. Ik neem aan dat het gewoon weer hetzelfde is als altijd. Hier gaan er ook wel eens paarden een week weg. En daarna kunnen ze gewoon weer de kudde in. Niks aan de hand.
Ymor schreef:Hij is 1 week weg. Als je hem terug neemt is het net alsof hij op vakantie is geweest. Niks wennen of een trauma. Ik neem aan dat het gewoon weer hetzelfde is als altijd. Hier gaan er ook wel eens paarden een week weg. En daarna kunnen ze gewoon weer de kudde in. Niks aan de hand.