Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nelleke_ schreef:Ik denk dat het volkomen afhankelijk is van de stal waar je staat:
Als je zelf nog hooi en voer moet kopen, weinig opslagruimte hebt, af en toe moet voeren en/of binnen of buiten moet zetten of andere staltaken moet doen en het is ook nog eens ver fietsen dan denk ik niet dat het haalbaar is.
Als je op een stal staat op een kwartiertje fietsen, waar je alles lekker in je kast kwijt kan, je geen voer of hooi meer hoeft te kopen en waar je niet meerdere keren per dag naar toe hoeft dan zie ik niet waarom je een auto moet hebben.
Ayasha schreef:Dimphyl; als mijn auto stuk gaat krijg ik een vervangwagen die evenwaardig is aan de mijne gezien ik zo verzekerd ben.
Yvank_ schreef:Maar je zal je er over verbazen hoeveel mensen niet bij een kliniek kunnen komen in een spoedgeval omdat er doodgewoon op dat moment geen materiaal en mensen zijn voor vervoer... Daarom altijd zorgen dat je wat achter de hand hebt ipv denken ach als dat gebeurt zal de hele stal wel klaarstaan!
Minimus schreef:Jullie hebben een auto en een paard? Ook een eigen plekje? Ik woon nog thuis, ga binnenkort fulltime werken.. Maar als ik dan op mezelf wil kan ik mijn paard én een eventuele auto (die ik nodig ga hebben, want heb nu alleen een motor), niet betalen. Hoe doen jullie dat dan? Ik ben maar in mijn eentje. Is het dan überhaupt haalbaar om een autotje, mijn paard en een eigen plekje te hebben?
Minimus schreef:Jullie hebben een auto en een paard? Ook een eigen plekje? Ik woon nog thuis, ga binnenkort fulltime werken.. Maar als ik dan op mezelf wil kan ik mijn paard én een eventuele auto (die ik nodig ga hebben, want heb nu alleen een motor), niet betalen. Hoe doen jullie dat dan? Ik ben maar in mijn eentje. Is het dan überhaupt haalbaar om een autotje, mijn paard en een eigen plekje te hebben?