Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Afgelopen nacht een nachtje paddock vanwege de regen gisteren, maar als het goed is vannacht weer gewoon op het land. En verder hopelijk nog laaaange na niet in stal. Vorig jaar was het december, ik hoop zo dat we het weer zo lang kunnen rekken voor ze naar binnen komen.
.
Wat een bofkonten! Even van genieten, van de week moeten ze vast weer snachts op de paddock.
. Als het land te nat wordt en ze niet meer droog kunnen liggen, dan gaan ze in de paddock en 's nachts op stal. @Britta, dat betekent bij mijn paarden dat de deur 's nachts dicht gaat. [***] schreef:Hier ook nog steeds 24/7 op het land zonder stal. Als het land te nat wordt en ze niet meer droog kunnen liggen, dan gaan ze in de paddock en 's nachts op stal. @Britta, dat betekent bij mijn paarden dat de deur 's nachts dicht gaat.
In de ochtend om 6.00 naar buiten (paddock) met onbeperkt hooi en om een uur of 18/19 afhankelijk van het weer, naar binnen.
Respect hoor! Mijne gaan om 8 uur tot ongeveer 19.00 uur de wei op.
was ook echt wel koud,vandaag gelukkig niet zo koud.