Huijbergse Paarden driedaagse 2015!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:26

Ik wil wel starten hoor maar goed gebeurt vast nog een keer. Eigen paard heeft ook zo zijn gebruiksaanwijzingen zullen we maar zeggen.
Probeer rustig in beweging te blijven en vooral niet stil te liggen/ zitten op bank hele dag. MAar forceer niet. En joh voor je het weet zit je echt weer te paard.
Gewoon domme pech..... beterschap.
Ik kon helaas pas veel later te paard. Ik belande in het gips met gebroken pols dus ja.

CharIsabella

Re: Huijbergse Paarden driedaagse 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 12:46

ik start volgend jaar gewoon weer maar niet op een "heb ik nog nooit op gereden dus weet niet hoe te corrigeren en zijn knopjes te vinden leen pony" /3
dan ga ik gewoon of op de fries waar ik nu altijd op rij of op een ander paard wiens gebruiksaanwijzing bekend is bij mij (uiteraard wel eerst kennis laten maken met die fries )
wat betreft het in beweging blijven probeer ik wel maar mag ik eigenlijk niet -O- had het idee dat de arts het zelf niet helemaal vertrouwde :\
ik moest ook gelijk een afspraak maken voor donderdag in de verbandkamer... -O-
ik loop ondertussen al wat makkelijker al ziet het er nog uit als een paard met een hoefzweer := erg charmant :x

ik was ook bang dat ik gegipst of geopereerd mocht worden maar gelukkig niet :o

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:49

mm dan idd maar rustig aan. Ik was op zich wel op een paard wat ik kende. (fries). Die reed ik bij. En was ook heel goed gegaan maar ze ontplofte letterlijk terug op het terrein. Wat het geweest is geen idee. Maar kende het gedrag niet en was weinig mee te doen ook.

Nou beterschap hoop dat je snel weer wat mobieler bent.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 12:54

ik zit als het aan mij ligt morgen al op paardlief hoor :P maar als het aan mijn ouders ligt -O- -O- pas wanneer de arts groen licht geeft :')

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:17

Tyke schreef:
mm dan idd maar rustig aan. Ik was op zich wel op een paard wat ik kende. (fries). Die reed ik bij. En was ook heel goed gegaan maar ze ontplofte letterlijk terug op het terrein. Wat het geweest is geen idee. Maar kende het gedrag niet en was weinig mee te doen ook.

Ik herinnerde me nog wel dat er in 2012 een ambu op het terrein nodig was, maar dacht bij de start. Fijn dat je toen al wel gereden had :P

Sterkte CharlotteJay!

Ik heb gisteren meegereden (voor de derde keer, ook in 2010 en 2012). Alweer heerlijk weer en genoten van de schitterende omgeving. Zo jammer dat er geen Paddock Paradise te vinden is rond Huijbergen/ Hoogerheide/ Putten ;( Vond de route wel veel over verharde en semi-verharde paden gaan, maar gelukkig is mijn paard daar oke mee. Ben erg benieuwd naar wat beeldmateriaal :)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 21:44

Citaat:
Sterkte CharlotteJay!

aahhww dankje komt vanzelf weer goed :) <3

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:13

Opbde Facebook pagina van de 3daagse komen foto's en filmpjes voorbij.
De openbare groep ervan.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:16

Chubby schreef:
Tyke schreef:

Ik herinnerde me nog wel dat er in 2012 een ambu op het terrein nodig was, maar dacht bij de start. Fijn dat je toen al wel gereden had :P

)

Net hoe je het bekijkt. Was bijna de start van de intocht :o

Ik kom foto's en filmpjes tegen op fb echt leuk

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:02

Mijn paard heeft het, ondanks dat het de eerste keer was en ondanks zijn jonge leeftijd, fantastisch gedaan *\o/*

Ik vond de route van zaterdag wat minder, omdat we zo ver over de Putseweg moesten en ook nog door een industrieterrein. En we kwamen door de straat van stal en reden precies de stukken waar we normaal ook rijden (zelfs het stuk hei na de pauze was precies ons "standaard" rondje), maar goed dat is een persoonlijk dingetje natuurlijk en heeft verder niets met de kwaliteit van de route te maken := (we komen niet zo vaak bij het bos in Huijbergen, omdat je dan zo ver over de Putseweg moet en we dat niet goed aandurven... dus we dachten: we doen mee met de driedaagse, zien we dat bos ook eens! en waar gaat de route heen.. helemaal over de Putseweg terug naar ons eigen stuk bos _O- _O- precies het stuk dat we met de trailer hadden gereden). De route op zondag vonden we helemaal geweldig! Ook heel erg tevreden over de organisatie en er hing ook echt een leuke sfeer. Mijn paard was helemaal relaxed en ik daardoor ook :)