Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

QueLee schreef:Ik zal naar aanleiding van dit topic de volgende keer dat ik in een ruitersport zaak kom eens voor de grap een pikeur broek passen. Gewoon om te kijken of ze voor mij idd ook veel fijner zitten als mijn HH broekjes
Laarzen wil ik ook alleen in leer en ja dan betaal je toch al snel wat meer. Verder ben ik niet zo van de merken, nu ik de paarden aan huis heb heb ik het geld er ook niet meer voor (over). Ik denk nu aan een nieuwe pomp voor de buitenbak ipv de nieuwe Anky collectie
ik koop vesten en shirts vaak bij Kramer.nl of uit de sportcollectie van h&m. Inderdaad honderden euro's voor jassen/vesten zou ik echt nooit uitgeven ik vind dat echt zonde van m'n geld. palousa_boy schreef:Ik betaal liever iets meer voor iets dat jaren goed zit dan iets minder voor iets dat binnen een half jaar weg kan omdat het uit elkaar valt.
Heb een hele fijne jas van Anky. Geen moeilijke stofjes ofzo, gewoon fleece met stof dus mooi stevig en lekker warm. Was €200 in de uitverkoop maar hij gaat al 7 jaar mee.
Heb een keer een vest gekocht van scapa voor €500, lekker voor in de winter met fleece en wol, gaat ook al 10 jaar mee.
Heb 2 rijbroeken, 1 van Anky en 1 van pikeur, en die gaan ook al 8 jaar mee
Kalfslederen laarzen van €600 gaan ook
Het is ook net hoe je met je spullen om gaat natuurlijk, maar als het 10 jaar mee gaat wil ik daar best wat meer voor betalen. En comfort speelt daar ook wel een grote rol in.
NatasjavE schreef:QueLee schreef:Ik zal naar aanleiding van dit topic de volgende keer dat ik in een ruitersport zaak kom eens voor de grap een pikeur broek passen. Gewoon om te kijken of ze voor mij idd ook veel fijner zitten als mijn HH broekjes
Punt is die HH rijbroeken zitten bij het passen misschien wel even lekker. Maar na een paar maanden voel je het verschil echt wel.
Ik heb ook HH broeken en die lubberen na een paar keer wassen steeds meer uit.
en eventueel ook kopen. Als je alle kleding hebt aangehad dan springt Pikeur er met kop en schouders bovenuit wat betreft pasvorm afwerking en kwaliteit. Ik heb een Pikeurjas van 7 jaar geleden..Deze jas is nog steeds waterdicht en ziet er uit alsof ik hem gisteren heb gekocht. Als ik iets van Pikeur koop dan draag ik het eerst gewoon en als ik er op uitgekeken ben gaat het pas naar de paarden.
) ik draag m nog maar weinig, maar dat is meer omdat ik er inmiddels beetje uitgegroeid ben... (lang leve de kilo's die er na je 25e wel aan blijven zitten
Sparky10 schreef:Nicolle89 schreef:Decathlon is de uitvinding!! Leuke rijbroeken voor rond de 30 euro!!! Jodphurs zit zeker prijs kwaliteit verschil in maar vraag t me bij rijbroeken en t-shirts echt af!!
![]()
meteen in mijn favorieten gezet wow!!