Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dorothea schreef:Jammer dat de KNHS dit niet ondersteunt zeg. Als ze nu zelf iets gelijkwaardigs zouden bieden kan ik het me nog voorstellen, maar dat is toch niet het geval??
Heike schreef:Ik had enkele jaren terug de FNRS proeven ook in animatie gemaakt voor onze klanten. Ik werkte op een manege en vond het erg handig dat onze klanten zo hun proeven goed konden voorbereiden. Zeker voor de kinderen. Maar het mocht echt niet.
Ik denk dat het echt alleen te maken heeft met geld. Dat is aan de ene kant natuurlijk wel te begrijpen. Ze stoppen veel geld in het maken van een proevenboekje. Maar ik denk dat mensen toch wel het boek kopen.
Verder kun je anders toch wel makkelijk aan de proeven komen als je zo'n boek persee niet wilt kopen. Kopiëren van een vriendin bijv. Daar doet zo'n site niet veel aan af. Dus dat argument vind ik eigenlijk onzin. Maar goed. Je gaat het waarschijnlijk, en helaas, niet winnen van zo'n grote organisatie....
Testdrive schreef:Zo kun je het inderdaad zien, zo zullen zij het ook zien. Je kunt ook bedenken, wat een gave website en daar zijn zomaar gratis alle onze dressuurproeven in verwerkt. Wat een prachtige service voor onze leden. En die standpunten botsen dus nogal. En de bedoeling is wel er tzt geld mee te verdienen wat niet de oorspronkelijke opzet was maar naar verloop van tijd en vele maanden werk zich heeft ontwikkeld. En er mag ook geld mee verdiend worden als er zo'n professionele website staat
Testdrive schreef:Zo kun je het inderdaad zien, zo zullen zij het ook zien. Je kunt ook bedenken, wat een gave website en daar zijn zomaar gratis alle onze dressuurproeven in verwerkt. Wat een prachtige service voor onze leden. En die standpunten botsen dus nogal. En de bedoeling is wel er tzt geld mee te verdienen wat niet de oorspronkelijke opzet was maar naar verloop van tijd en vele maanden werk zich heeft ontwikkeld. En er mag ook geld mee verdiend worden als er zo'n professionele website staat
Anoeska schreef:Misschien dan toch proberen geld te verdienen met een idee dat helemaal van jezelf is, en niet op basis van materiaal van anderen.
Percy schreef:Dat zou goed kunnen werken maar ik denk dat de knhs misschien wel beter had willen meewerken als ze van te voren gevraagd waren om de proeven te gebruiken.
Hoe je het ook wendt of keert, die proeven worden door de knhs samengesteld en ik begrijp dat ze dan wel graag van te voren op de hoogte gebracht willen worden en inspraak willen hebben.
Als ze dan niet direct reageren bestaat er ook nog een telefoon![]()
Jouw idee vind ik goed, zou er zelf geen gebruik van maken maar het kan iets toevoegen, de uitvoering heb je mijns inziens iets verkeerd aangepakt omdat je de volgorde hebt omgedraaid.
Zou zelf ook boos worden als iets wat van mij is opeens wordt gebruikt door een ander zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Testdrive schreef:Anoeska schreef:Misschien dan toch proberen geld te verdienen met een idee dat helemaal van jezelf is, en niet op basis van materiaal van anderen.
Misschien wel, of misschien wel niet![]()
Ken je Spotify? Die hebben een prachtig platform gecreëerd voor het aanbieden van muziek. De muziek is niet van hen maar ze brengen partijen bij elkaar. Namelijk aanbieders van muziek (platenmaatschappijen less: ruitersport bonden) en mensen die muziek willen luisteren (lees: dressuurruiters). Dat is het idee bijdehandje
Percy schreef:Dat is ook helemaal prima en ik ben de knhs niet maar ik kan me voorstellen dat het toch wel prettiger is om vooraf contact te hebben en, voor zover ik het begrepen heb, was dat bij de knhs niet het geval en bij de anderen wel of in elk geval kort nadien.
Het zou jammer zijn als door miscommunicatie dit voor Nederland niet beschikbaar zou komen. Nogmaals, ik zie er de toegevoegde waarde niet van maar anderen dus duidelijk wel en dat telt.