Al nieuws over deelname juryleden opleidingen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:06

Gefeliciteerd jullie beiden!! Misschien heb ik jullie nog weleens als jury in het Z! Wel lief zijn voor mij en Lotje he?? Knipoog

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 12:47

Tuurlijk zijn wij lief!!!
Maar ik denk dat ik niet zo snel bij jou in de regio kom hoor, hoewel de afstanden wel groter zullen worden, aangezien de Z jury's zeldzamer zijn en dus voor meer wedstrijden uitgenodigd worden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:00

Alle vrienden die je er vanaf NU bij krijgt zijn geen "echte vrienden".............

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:51

CGJ12 schreef:
Alle vrienden die je er vanaf NU bij krijgt zijn geen "echte vrienden".............

Ik maak ook geen vriendjes hoor met juryleden. Ik vind dat een jury objectief moet jureren en niet omdat een meisje met een mooi zwart paard van bokt toevallig in de ring komt ineens hoger gaat punten. Helaas gebeurd dit wel vaak. Ik moet wel bekennen dat ik geen ruzie zoek met juryleden maar dat is de andere kant.

Heb weleens een keer toen ik een wedstrijd won een bonbonschaal uitgereikt gekregen van een jurylid. Ze lachte toen en zei: "Volgende keer neem je m weer mee he, maar dat gevuld!" En dat heb ik dus toen ook gedaan maar wel NA de proef die zij weer jureerde en niet daarvoor om misverstanden te voorkomen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:56

Met bonbons ben ik ook zeker niet omkoopbaar.
Dat vergt héél wat meer........... Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:59

CGJ12 schreef:

Oooh jee, hier krijg ik hele rare gedachten bij....toch geen cadeautjes in natura he?? Tong uitsteken

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:07

CGJ12 schreef:

Ik hoop dat je "keurig proefgericht rijden op een fijn afgericht paard wat op de juiste manier gereden wordt" bedoelt...

... anders krijgen we nog rare gedachten bij "een onderonsje met de jury"!!!! Tong uitsteken Haha!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 14:15

CGJ12 schreef:

Ik jureer al aardig wat jaartjes, dus daar was ik me allang van bewust hoor. Haha!
Gelukkig beschik ik over een redelijke dosis mensenkennis en weet ik meestal snel genoeg wat voor vlees ik in de kuip heb.

Als ik alle complimenten moest geloven wat er tegen mij gezegd wordt, was ik al aardig naast mijn schoenen gaan lopen. *LOL*

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:16

Hmmm..... Missouri heeft vast genoeg ervaring met "onderonsjes" met een bepaald jurylid...... Tong uitsteken Haha! Knipoog