SindyKaya schreef:Enphalu schreef:Wat is daar raar aan dan?
Wat mijn moeder zegt, omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Waarom zou ik het dan nu wel ineens willen
Ik heb ook pas na een half jaar 1 aangeschaft, en ook alleen maar gevallen met springen, als ik viel was het ook flink hard eigenlijk.
Nu rijd ik met trainen (alleen met springen) wel een bodyprotector en met wedstrijd niet.
Dressuur ziet hij nog wel eens bakkabouters, maar als ik dan val dan glij ik er meer af dan dat ik loeihard gelanceerd wordt
(zelf op mijn knie gevallen nadat meneer een bakkabouter zag en daar werkt een bodyprotector dan weer niet tegen haha).Is helemaal niet raar hoor. Ik vind dat als jij je er veiliger bij voelt met het springen je het gewoon moet doen.
Ik maak ook wel eens een sprongetje zonder, maar dat is maar laag. 50/60 centimeter, even voor de lol springen. Ga ik hoger doe ik hem wel om.

maar moet je dan niet een speciale hebben voor het springen? Gezien je voor mijn gevoel dan toch anders beweegt.
). Het is meer het princiepe dat als je wel een keer een knal krijgt dat je dan niet denkt ``had ik het nou toch maar gedaan``. Het is om het rijden heen een prettig idee, kan me niet schelen hoe anderen er over denken.