Aan welke eisen moet jouw "droom rijbroek" voldoen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JayBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:07

mijn moeder heeft laatst een heerlijken broek gekocht voor mij!
hij is zwart, heeft leer aan de binnenkant van de knieen en heeft een soort siliconen rubberachtige buitenkant (sorry ik weet dus echt niet hoe het heet maar ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel)
hij heeft aan de binnenkant heerlijk lekker warme fleece, en nu komt het HIJ IS WATERDICHT *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3 echt een superfijne broek!
maar mijn echte droombroek moet aan de volgende eisen voldoen:
roze
glitters
goed zitten
waterdicht
leer bij het zitvlak en knieën
geen klittenband maar elastisch stukje stof

*\o/*

Liekkkeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:56

Ik zat er echt nog geen 15minuten geleden nog aan te denken
Ik heb al een heel beeld van mijn rijbroek maar heb zo'n voorgevoel dat ik de enige ben die zoiets leuk vindt..

Een jeans-kleurige of donkerblauwe broek met cognac of (donker)bruin LEREN zitvlak, natuurlijk wel soepel leer want iets ergers dan een stug leren zitvlak is er niet!
De kleur van de stikrandjes zou ik in een felle kleur willen hebben rood, blauw, geel, roze of groen.. Zoiets..

Ik ben erg fan van de kleine dingetjes die er een rare of leuke draai aan geven draag bijvoorbeeld ook soms 2 verschillende sokken en heb donkerbruine laarzen en fel blauwe sporenbandjes gewoon om het saaie en serieuze geheel wat op te leuken
ben overigens 16

RachellexV

Re: Aan welke eisen moet jouw "droom rijbroek" voldoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:06

Ik heb na lang zoeken (4 maanden, meerdere winkels gehad) eindelijk mijn perfecte paardrijdbroek gevonden.
Een grijze kingsland met elastiek, dus geen klittenband bij de enkels, een hoge taille, lekkere stretchstof en zonder leren zitvlak. Hij past ook perfect, ik heb maatje 34 met lange benen dus dat komt bij mij niet heel vaak voor. Ik ben er echt helemaal gelukkig mee, dus nu maar hopen dat hij lang mee gaat!

natalie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 16:04

Vooral lekker zitten, weinig naden, broekzakken groot genoeg voor gsm

Xxhorsesxx9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:27

ik heb niet echt eisen, maar hij moet vooral lekker zitten.en natuurlijk moet hij ook wel mooi zijn

dvdb_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:32

Mijn "droomrijbroek" moet lekker zitten. Ik heb er twee gehad van hetzelfde merk die ik echt niet lekker vond zitten, maar de broeken zelf vond ik wel erg mooi dus dat was wel jammer. Naast het lekker zitten van de rijbroek vind ik het ook fijn als er niet teveel steentjes en dingetjes op de broek zitten, dat vind ik meestal niet zo mooi :o
Ik heb nu een broek van easy rider gewoon een hele normale zwarte en die voldoet wel aan mijn eisen :D

laura1204

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:43

Mijn droomrijbroek moet er als volgt uit zien:
KLITTENBAND *een echte must* Ik heb een hekel aam dat elastische stukje stof dat ze hebben bedacht. Ook moet de broek op de kontzakken een aantal leuke borduringen hebben. Leren zitvlak. Een donkerblauwe broek met wit/zilver borduring.

Zat er vandaag toevallig nog aan te denken:
Een broeket klittenband kopen en naar een winkel brengen waar ze dingen bedrukken en/of borduren. Maarja, de centjes hè... :(

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:45

Heupmodel, wat diepere steekzakken, kontzakken, onderaan geen klittenband maar elastiek en vooral: niet gaan lubberen. Ik vind het zo jammer als een broek strak zit wanneer je hem aandoet maar vervolgens flink veel losser gaat zitten.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:58

Hij moet me vooral passen :') daar heb ik wel eens problemen mee
Ik wil wel graag met kunstleren zitvlak
Verder modieus, het liefst eentje die bij mijn cap past (donkerblauw). De stof waarvan de rijbroek is gemaakt vind ik ook belangrijk. Ik kan niet precies aanwijzen van die stof vind ik wel en die stof vind ik niet fijn, maar de gewone stoffen die ik eerst had en jeans vind ik minder fijn.
Verder moet hij zomerproof zijn en niet na een jaar al helemaal gebruikt eruit zien. En niet verschrikkelijk prijzig naturlijk :o

Ik heb laatst deze gekocht, hoewel ik hem nog moet uitproberen vind ik deze toch wel mijn bijna mijn ideale rijbroek; http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... -full.html
het stiksel zitvlak is springt eruit, wat ik persoonlijk erg mooi vind. Hij zit lekker, past om de benen erg goed. Het enige puntje is dat hij me te wijd is bij de taille, maar aangezien ik dat bij al mijn gewone broeken ook heb kan ik er mee leven. En ik mis de knopen bij de zakken, die waren toch wel fijn geweest. Gelukkig zou ik die er zelf nog op kunnen zetten.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:03

Zoveel mensen, zoveel wensen:

- Stevige, maar wel elastische stof/stiksels.
- Rondgenaaid, maar geen kunstlederen zitvlak.
- Ruime zakken waar met gemak een Iphone (met hoesje) in past.
- Elastiek bij de enkels.
- Kniestukken (stof/kunstleder) die lang genoeg doorlopen.
- Makkelijk te combineren kleuren (of heel iets gemêleerd), liefst in een middentint zodat vlekken/stof het minste te zien is.
- Leuke kontzakken met een ritsje/drukknopen/embleem maar geen bling bling of hele taferelen.
- Voldoende lengte.
- Redelijk hoog in de taille, maar niet boven de navel.
- En vooral: ruimte in de boord bovenaan. Misschien is het wel een idee om een broek te maken waarbij er verschillende 'knopen' zitten aan de boord van de taille, zodat er voor iedereen wat bij zit.

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:12

- Normale kleur blauw, bruin, zwart
- Silicone knie stukken
- Hoge taille
- Niet te dikke stof
- diepe steekzak. tegenwoordig zijn alle zakken zo klein, je kan er bijna niks in doen.
- Elastische stukken aan de onderkant
- niet gaan lubberen
- geen rare tierelantijntjes stiksels etc.

Irisdane1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:26

De mijne moet lekker zitten, een mooie pasvorm hebben, een leuk printje of iets hebben en mag niet te duur zijn!! +:)+

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:40

heupmodel , compleet van katoen met een klein beetje stretch en betaalbaar. diepe insteekzakken.

NPfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 00:30

Goede pasvorm niet te wijd of te strak. Weinig naden goede broekzakken geen klittenband aan de onderkant.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:49

Nette broek, geen felle kleurtjes maar een leuk printje mag wel :)

Leren zitvlak vind ik ook altijd erg prettig, en hij moet natuurlijk fijn zitten!

love_animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:50

Ik heb mijn perfect fit rijbroek gevonden ik hield al van het merk Mondoni vind het echt een goed merk en nu heb ik echt een coole broek er zit bling bling op ze is roze en gewoon geweldig het is de 'Mondoni Queenstown rijbroek http://www.divoza.com/nl/mondoni-queens ... k?___SID=U PRACHTIG

Noukie_1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:14

lekker zitten en grote zakken

Lunameyza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:44

Hmm, moet gewoon perfect zitten en eentje met een donkere bordeau kleur vind ik wel mooi, of een donker grijze met zwarte leren vlakken aan de binnenkant <3