Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Margee schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje of sommige keuzes.
Ik moet vaak het weiland in en ook in de stal ligt mest/urine. Dan worden jullie voeten en schoenen (Ugss/sneakers) toch doornat??? Brrrr.......
.
Ze zijn alleen een maat te groot (ze beginnen pas bij maat 40) dus ik moet opletten in de modder en ik kan niet zonder beugels rijden
Margee schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje of sommige keuzes.
Ik moet vaak het weiland in en ook in de stal ligt mest/urine. Dan worden jullie voeten en schoenen (Ugss/sneakers) toch doornat??? Brrrr.......
Was ook leuk prijsje dus wellicht het proberen waard...

Ayasha schreef:NatasjavE schreef:Ariat rij en stal schoenen, sneeuwrijlaarzen en om de paarden uit de wei te halen bloemetjeslaarzen van de primark.Sorry het staat zo geinig!
Ik zie je al helemaal gaan!
Ik heb twee paar rijschoentjes die ik ook op stal draag als het zo uit komt, een paar stalschoenen (van mountainhorse geloof ik) en een paar outdoorlaarzen van mondoni voor in de winter. Als het zo uitkomt loop ik ook op gympen, meestal een oud paar all stars of een stel nep-vans. Helaas is niks hiervan waterdicht dus kom ik altijd met natte voeten thuis