Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
YPT schreef:Heb naar aanleiding van dit topic gisteren de Lady Marilyn gekocht en zojuist ontvangen. Maat (37) zit als gegoten. Bij mijn (gespierde) kuiten zitten ze echter wat aan de strakke kant. Zijn er bokkers die ervaring hebben dat dit iets wijder wordt ?!
xJitskee schreef:Mijn ouders lopen al jaaaaren op dezelfde ANWB laarzen, doen al een jaar of 5 met een paar die echt veel gebruikt worden. Sinds kort heb ik de laars Lady Pien, die was toen voor 99 euro in de aanbieding. Mijn maat 36 valt ongeveer een maatje groter, maar kleiner was er niet![]()
Ik heb zelf ook erg korte benen (ben maar 1,60) maar de laarzen zijn bij mij zeker niet te lang.
Ik ben er heel erg blij mee, banjer er mee door de modder en rijd er ook mee. In de winter heerlijk warme en droge voeten.
tot waar komen de laarzen bij jou ? ik ben ook maar 1.60 .
) is het een ramp om wat (betaalbaars) te vinden ook om mee te rijden en die ook warm zijn ?
Hij heeft er alleen nog niet mee door de modder gelopen.
Volgens mij heb ik alleen een typfout in m'n e-mailadres gemaakt want heb geen bevestiging binnen gekregen. Op de site was wel alles bevestigd. Kan alleen op de site nu ook niet iets vinden waarop je je bestellingen kunt terugvinden
zie ik wat over het hoofd?
Ze zijn al gedoopt in onze aquatraining-bak, droge voeten! Wel vantevoren al eens ingevet met ouderwets leervet met bijenwas voor de zekerheid.
), dus ze vallen hier wat kort. Voor te rijden vind ik ze te lomp qua voet, maar ik verheug me nu al op mijn lekker warme voeten als de smid dinsdag komt en ik 3 uur mag gaan staan kleumen op het beton