Ik wil nog even inpikken over wat gezegd werd dat TS zaken doet met EJ en niet met Horka. Dat is juist, zo redeneerden wij ook een hele tijd. Als er een probleem was gaven we de klant een nieuw artikel/waardebon/andere oplossing en gingen we het vervolgens oplossen met de leverancier. MAAR, heb toen wel een paar keer op m'n donder gehad van leveranciers uit, dat we niet zomaar dingen mochten omruilen zonder dat ze vooraf beoordeeld waren, blablabla. Als je dat een paar keer tegenkomt met een broek van € 200, dan zeggen wij als kleine zaak ook wel sneller even dat we het eerst met de leverancier gaan overleggen.. Waarmee ik dus alleen wil aangeven dat het niet altijd onwil of onprofessionalisme is, maar ook soms noodzaak..
Anyway, ik hoop dat je met dit paar meer geluk hebt!
wph1
Berichten: 611
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Nijkerk
Geplaatst: 14-01-15 15:17
Goed opgelost van horka..... Slecht geregeld van ej Veel te lang geduurd
Heb ook geen verklaring oid wat er nu mis was, misschien krijg ik die als ik ze haal... Misschien niet... Ik koop iig geen horkas meer en weet niet of nog klant bij ej blijf...
Gisteren m'n laarzen gehaald. Wel vandaag gedragen, maar nog niet in t land geweest. Geen verklaring verder gekregen, ze moesten van horka een nieuw paar mee geven en daarmee was de kous af....