Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jennyj01 schreef:Waar ik me over verbaas is dat je van te voren niet even hebt gecheckt wie de man is. Wat hij doet en hoe de ervaringen zijn.
Cayenne schreef:Tja, jij hebt de dienst afgenomen. Je zegt het zelf al, dus daar zul je voor moeten betalen denk ik.
Je had zelf al je twijfels, maar bent er toch mee doorgegaan. Dan is dat jouw keus geweest.
Balen, maar betalen dusWanneer je bij een dokter komt en medicatie krijgt voor een verkoudheid en het werkt niet. Dan betaal je toch ook gewoon de rekening?
Wel heel vervelend dat het niet goed gaat met je paard.
Tazzey schreef:damian23 schreef:volgens mij wel want je levert diensten. Je hebt ook een btw nummer nodig.
Zolang jij op jaarbasis niet meer gediend dan een bepaalde norm dan is een KvK en BTW nummer niet verplicht. Je moet wel je inkomsten opgeven aan de belastingdienst.
JoyCiej007 schreef:Kortom; ik hoor het verhaal enkel van jou kant natuurlijk, en ik weet niet of jullie ook van te voren de kosten hebben besproken, maar als ik het zo lees, zou ik je bijna willen adviseren om vooral niet te betalen en je poot stijf te blijven houden.
. Maar dat is in dit topic al meermaals naar voren gekomen. max66 schreef:nou ja, wat een mafkees zeg! 470 euro, belachelijk!
Wat heeft hij nu precies gedaan? Consult aan huis en onderzoek? En een flesje druppels?
Ik vind wel dat je hem moet betalen voor zijn geleverde diensten (ongeacht of het heeft geholpen of niet) en eventuele medicijnen.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit zo duur moet zijn! Ik zou sowieso een gespecificeerde rekening opvragen zpdat je precies kun zien wat hij waarvoor rekent. Hadden jullie vooraf afgespraken gemaakt over de kosten?
max66 schreef:max66 schreef:nou ja, wat een mafkees zeg! 470 euro, belachelijk!
Wat heeft hij nu precies gedaan? Consult aan huis en onderzoek? En een flesje druppels?
Ik vind wel dat je hem moet betalen voor zijn geleverde diensten (ongeacht of het heeft geholpen of niet) en eventuele medicijnen.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit zo duur moet zijn! Ik zou sowieso een gespecificeerde rekening opvragen zpdat je precies kun zien wat hij waarvoor rekent. Hadden jullie vooraf afgespraken gemaakt over de kosten?
Heb je nu al een gespecificeerde rekening opgevraagd? Heb je al besloten wat je gaat doen?
zwieke schreef:Ik zou alvast eerst en zo snel mogelijk schriftelijk (én met aangetekend schrijven) dat je niet akkoord gaat met dit factuur.Citaat:Protesteren van een factuur
Uw persoonlijke gegevens
………………………………. AANGETEKEND
……………………………….
……………………………….
……………………………….
Gegevens leverancier
………………………………
................................................
................................................
Geachte heer/mevrouw,
Betreft : uw factuur nummer van dd . ........................
Met dit schrijven wens ik uw factuur met nr die ik ontving op .................... in haar totaliteit te protesteren. De reden van mijn protest is de volgende:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
Dit aangetekend schrijven werd u gestuurd onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Hoogachtend,
……………………………… (uw handtekening)
……………………………….(uw naam en hoedanigheid)
Jaime_ schreef:Iedereen heeft hier toch een oordeel?![]()
Tuurlijk hoor je het verhaal nu enkel van 1 kant, dat is de waarheid zoals TS het ziet, dus daarop is ook mijn reactie gebasseerd.
Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat van het onderzoek naar die 'medicijnen' ...
Als dat idd water blijkt te zijn staat toch zwart op wit dat betreffende man een kwakzalver is.
.demo_love schreef:Oplichting? Waarom is dit oplichting? Omdat het niet regulier is? Als regulier niet werkt dan hoor je niemand over oplichting en hypochonders. Omdat dit toevallig een alternatievo is wel?
Die man heeft kosten gemaakt: reiskosten, medicijnkosten en natuurlijk vraagt hij ook consultkosten voor de tijd die hij bij het paard heeft doorgebracht. Lijkt mij geen oplichting eerlijk gezegd...