Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pandameisje schreef:Roosch schreef:Panda.. het hele verhaal inclusief rechten heeft te maken met het feit dat het beest verkocht is. Als ze hem niet verkocht had was het een ander verhaal geweest. Oftewel.. Achtergrondverhaal/waarom ie verkocht is, is totaal niet relevant.
Jammer dat jullie alleen maar denken aan het geen contact meer en verkocht is verkocht.
ik ben wel mee eens dat verkocht is verkocht maar iedereen wil toch weten hoe het gaat met een paard als die verkocht is ...
Axel_Valerie schreef:Ze is al dik in de 20. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Rianne haar pony moet verstoppen op een onbekende locatie omdat ze anders bang is dat de TS haar pony komt ophalen op een onbewaakt moment. Ik heb ook alles gelezen TS en ik denk dat als je nog iets van eigenwaarde over hebt je beter kunt stoppen met dit gesprek. Ik weet ook wie je bent en je staat niet bepaald als positief en betrouwbaar in de kijker.
helaas. xxDreamlove schreef:Axel_Valerie schreef:Ze is al dik in de 20. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Rianne haar pony moet verstoppen op een onbekende locatie omdat ze anders bang is dat de TS haar pony komt ophalen op een onbewaakt moment. Ik heb ook alles gelezen TS en ik denk dat als je nog iets van eigenwaarde over hebt je beter kunt stoppen met dit gesprek. Ik weet ook wie je bent en je staat niet bepaald als positief en betrouwbaar in de kijker.
Sorry hoor maar ik ken jou niet dus Weet biet waar je dat vandaan haalt
xxDreamlove schreef:Axel_Valerie schreef:Dat ben ik jou absoluut niet verplicht en voel ook totaal die behoefte niet. Laten we zeggen dat we uit dezelfde regio komen.
Zijn wel meer hondjes die Vicky hetenbeetje jammer dat je via hier bijdehand tegen me durft te doen maat niet wil zeggen wie je bent!! Bang ofxo?
xxDreamlove schreef:Axel_Valerie schreef:Dat ben ik jou absoluut niet verplicht en voel ook totaal die behoefte niet. Laten we zeggen dat we uit dezelfde regio komen.
Zijn wel meer hondjes die Vicky hetenbeetje jammer dat je via hier bijdehand tegen me durft te doen maat niet wil zeggen wie je bent!! Bang ofxo?