Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kabayo schreef:Ik stap zowel als bij de trailer op als in de bak. Nu je het zegt. Ze doet het alleen bij de trailer
Velletje zit er niet tussen
zadel past , maagzweer dacht mijn moeder ook al aan
dankjewel!
Kabayo schreef:Ik stap zowel als bij de trailer op als in de bak. Nu je het zegt. Ze doet het alleen bij de trailer
Velletje zit er niet tussen
zadel past , maagzweer dacht mijn moeder ook al aan
dankjewel!
Kabayo schreef:Als dit niet helpt is het gewoon een truukje om er onder uit te komen.
Kabayo schreef:En 1 ding.. pony gaat niet uit de sport , daar wordt geen enkel probleem mee verholpen en ik vind dat nog bijna zielig voor haar ook want ze geniet er zo van , ik vlocht haar gister in voor de fotomeeting en ze keek bijna sneu toen we bij het bos waren hahah
Kabayo schreef:Ik zelf ben niet zo van de kalmeringsmiddelen. Vind ik maar eng. En ze doet het soms , en laat het nou net zijn dat ik veel betaal voor een prof en dan gebeurd er niks..
dankje
Kabayo schreef:Bedoel met onderuit komen meer dat t tussen de oren zit.
oow ik dacht een ander kalmeringsmiddel haha
Babootje schreef:Kabayo schreef:Bedoel met onderuit komen meer dat t tussen de oren zit.
oow ik dacht een ander kalmeringsmiddel haha
Het zit absoluut tussen de oren als ik het zo inschat. Dat is zo snel gebeurd met dit soort sensibele pony's of paarden. 1 slechte ervaring, een keer net even verkeerd daarop reageren en de negatieve spiraal is gestart.
Probeer het nog 1 x met alle advies hier gekregen maar als het niet lukt, zoek ajb professionele begeleiding.
Je hebt een prachtige pony met super beweging. Eentje waarvan ik denk, die zou wel eens talent kunnen hebben voor het hogere werk. Doodzonde als deze straks geen wedstrijd meer loopt. Dat maakt een investering in een prof toch wel waard?
Kabayo schreef:Wauw dat noem ik nog eens een compliment dankje!
Wie stellen jullie dan voor? Emiel Voest? En wat doet die? Beetje paardenfluisteren en wat met een hand krachten voelen en zeggen wat het paard te vertellen heeft.. want daar geloof ik niet zo in eigenlijks

Vlak daarna kon je gewoon wel opstappen en vond paardlief het allemaal best. Maar dat lijkt me hier in ieder geval geen oplossing op lange termijn.