Bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:59

Ik heb het promotie vest... ik ben meer dan tevreden..!

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:14

Ik wil hier wel even melden dat een airvest vaak gedragen wordt over een bodyprotector als extra bescherming, het beschermt natuurlijk wel, maar is niet zo veilig als een bodyprotector ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:22

Dat is niet helemaal waar Marijkiiii... Ze worden juist extra gedragen omdat de bodyprotector niet genoeg bescherming bied.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:28

Enigste wat me tegenstaat is dat je bij elke val een nieuwe cilinder van 20 euro moet kopen.. En het beschermt niet zo'n groot oppervlak als de gewone bp's lijkt me..

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:29

NikkiTazz schreef:
Dat is niet helemaal waar Marijkiiii... Ze worden juist extra gedragen omdat de bodyprotector niet genoeg bescherming bied.

Ja dat klopt, maar ze mogen bij wedstrijden niet alleen worden gedragen en dat heeft ook genoeg redenen (o.a. dus dat ze niet uitklappen als je samen valt).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:47

ik geloof dat iemand dat na zou vragen... de airbagvesten werden namelijk eerst voor motorrijders gebruikt.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:02

Daar ken ik ze inderdaad ook van Nikki, en dan blijft je er toch vaak wel op zitten. Vaak val je met met motor en al.

(tenzij je geschept wordt, maar dan moet je nog mazzel hebben als je ondanks zo'n vest nog maar weinig hebt. :+ )

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:06

Voor jouw budget is gewoon niet te krijgen wat je zoekt... Ik zou je budget wat opschroeven en dan de bp's gaan passen die veel aangeraden worden in dit topic.

Overigens is zonder sportbh rijden echt heel slecht voor je rug (hele gewicht hangt op je achterste, vaak relatief dunne, rugsluiting. Een goede sportbh (zoals deze, daar rijd ik zelf mee: http://www.naron.nl/lingerie/panache-sp ... -h-96.html) zorgt ervoor dat het gewicht goed verdeeld wordt, je bandjes nooit snijden en je borsten keurig op hun plek blijven. Zou ik toch nog eens overwegen, scheelt hier namelijk wel echt een cupmaat. Massa van de borstel blijft hetzelfde, maar door de hoge cup en de betere verdeling, zijn ze wel degelijk 'platter'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:22

Leprycorn schreef:
Daar ken ik ze inderdaad ook van [naam], en dan blijft je er toch vaak wel op zitten. Vaak val je met met motor en al.

(tenzij je geschept wordt, maar dan moet je nog mazzel hebben als je ondanks zo'n vest nog maar weinig hebt. :+ )

Precies! Dus met paard en al vallen is best te vergelijken met een motor die onderuit gaat.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:46

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:48

Ik heb de usg, erg fijn ding :), tevreden mee, ook lekker warm in de winter :+

Avriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:56

Ik heb al een tijd een bodyprotector van Sir Lancelot. Lekker licht, heel soepel vergeleken met andere merken. Je merk niet eens dat je aan hebt. Voor mij geen andere dan Sir Lancelot *\o/*

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:57

Avriel schreef:
Ik heb al een tijd een bodyprotector van Sir Lancelot. Lekker licht, heel soepel vergeleken met andere merken. Je merk niet eens dat je aan hebt. Voor mij geen andere dan Sir Lancelot *\o/*

Voor mij ook! :D

reneemontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:04

Ik weet niet of iemand nog een body protector zoekt van het merk how's race safe. Maat L voor volwassen in de kleur navy blauw. Helaas moet ik hem weg doen omdat in teveel ben afgevallen . Verder altijd super fijn gezeten. Stuur maar een pb als iemand er nog een zoekt.

Waar je goed op moet letten als je er eentje kan passen in een winkel is vragen of je even op een zadel mag zitten om te voelen hoe hij dan zit.

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:09

Toevallig wilde ik vandaag een topic aanmaken voor een bp in combi met grotere cupmaat. In dit topic een aantal merken gevonden die ik uit ga pluizen . :-)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 22:32

Hii, ik heb het nagevraagd maar nog geen mail terug gehad helaas :( omdat ze idd tijdens wedstrijden nog niet gedragen Mogen Worden (dus Te onveilig blijkbaar?) ga ik niet voor een airbagvest kiezen. Ik heb een hele mooie smartrider gekocht, die door heel veel eventingruiters gedragen word, omdat die geen platen heeft maar heel veel kleine blokjes, en dus heel erg soepel naar je lichaam vormt, zit geweldig, en voel me er veiliger mee Dan met een airbagvest, omdat dus idd niemand mijn schijnt Te kunnen vertellen wat er gebeurt als ik met paard en al op mijn toeter ga :(
bedankt voor alle hulp iig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 09:31

Ik ben benieuwd wat ze je gaan mailen.

Ik blijf er bij... hij was ook voor motorrijders, en die vallen ook met motor en al....

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:52

die van air-owair zijn er ook speciaal in een 'vrouwenuitvoering' met meer plaats voor je vrouwelijke rondingen ;)
Zit echt erg fijn! Heel soepel materiaal en oké qua prijs! :)

En anders.. airjacket of iets dergelijks.. zit als een bodywarmer en zoooo fijn om mee te rijden! :)

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:53

florie71

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:59

Ik heb bijna dezelfde maten en ben qua bodyprotector uitgekomen op airowear ladyline. Echt hele fijne pasvorm in vele omvangsmaten en 3 lengte maten.
Ik wilde dat mn dochter ook een goede protector had dus heb marktplaats afgestruind. Via tabellen van airowear kun je precies uitrekenen welke maat voor jou goed zou zijn.