Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSlvna schreef:Snap niet waarom iedere hobbyruiter er maar vanuit gaat dat iedereen zin én tijd heeft om te gaan stappen. Stappen doet mijn pony maar als die op de wei staat.
Zwerte schreef:xSlvna schreef:Snap niet waarom iedere hobbyruiter er maar vanuit gaat dat iedereen zin én tijd heeft om te gaan stappen. Stappen doet mijn pony maar als die op de wei staat.
Misschien omdat het geen donder te maken heeft met zin of tijd? Op de openbare weg heb je je aan regels te houden en moet je rekening houden met andere weggebruikers. Geen zin of geen tijd, ik denk niet dat de politie dat goede argumenten vind als je een ongeluk veroorzaakt.
Hoe je trouwens in een eerder bericht wat uitgebreider beschrijft hoe en wanneer je je tempo niet aanpast, daar is weinig mis mee lijkt mij. Je houd tenslotte rekening met anderen en gaat niet zomaar door. Op een breed pad iemand passeren is ook een andere situatie dan wanneer je er op 1 metertje afstand voorbij gaat.

. Fietsers kan ik nooit inhalen, die gaan te snel. Als ik mensen op het fietspad passeer en ik draaf ga ik daarvoor niet terug naar stap. Ik zou dit op ene heel smal paadje wel doen. Natuurlijk gaat dit allemaal op een erg nette manier.