ik weet ook wel dat t niet kan martijn doe ik t' en er dan ook nog 50 willen bestellen. Komop zeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het zou mij zeer verbazen als jullie de sokken gratis zouden krijgen.
jooproo schreef:Balou_k schreef:Ik gun jullie, jullie lolletje.. (Jullie, jullie of jullie jullie..)
Maar gun mij dat ook, ik heb vandaag mijn tentamen over onder andere dit onderwerp gehad.
Ah, daar zijn wij nu dus slachtoffer van
.

_lies_ schreef:Ja,dus? Zeg ik dat je ze niet mooi mag vinden? Nee. Zeg ik dat jouw mening gen waarde heeft in dit topic? Nee.
Je lokt zelf reacties uit op de manier hoe jij reageert, zoals in dit geval naar mij toe, dan kun je inderdaad beter ontstippen.
Het topic gaat over gratis sokken bestellen en dus kun je daar reacties op verwachten dat het asociaal is om zoveel paar sokken te gaan bestellen.
ik heb in het hele topic nog geen 1 negatieve reactie neergezet. alleen dat IK vond dat jouw opmerking hier niet thuishoorde
xZiva_ schreef:_lies_ schreef:Ja,dus? Zeg ik dat je ze niet mooi mag vinden? Nee. Zeg ik dat jouw mening gen waarde heeft in dit topic? Nee.
Je lokt zelf reacties uit op de manier hoe jij reageert, zoals in dit geval naar mij toe, dan kun je inderdaad beter ontstippen.
Het topic gaat over gratis sokken bestellen en dus kun je daar reacties op verwachten dat het asociaal is om zoveel paar sokken te gaan bestellen.
hoe ik reageer?ik heb in het hele topic nog geen 1 negatieve reactie neergezet. alleen dat IK vond dat jouw opmerking hier niet thuishoorde
_lies_ schreef:Wauw dat mensen jouw in dit topic grappig durven te noemen.
Juridisch gezien is het toch ook een interessant onderwerp.
Ja ik snap best dat mensen het proberen, maar waarom in godsnaam zoveel paar sokken bestellen?
Ten eerste is divoza niks verplicht, aangezien duidelijk is dat dit een fout is en ten tweede zelfs als ze dan bedenken van: goh laten we die mensen leuk een paar sokken geven, dan verspil je denk ik de coulante houding van divoza aangezien je als een aso 15, 20, zelfs 50 paar las ik, sokken besteld hebt.
Daarnaast: ze zijn echt oerlelijk