Charaz schreef:Dus je Haflinger loopt zeker voor 200 punten en is zeer getalenteerd maar die vervelende jury heeft je 'maar' 183 en 177 punten gegeven? Jeetje dat is vervelend!
Ik denk dat jouw eigenkijk zeer positief is en ja met Haflinger wedstrijden wordt er vrij hoog gepunt (en heb je de getalenteerde kwpn-ers niet als vergelijkingsmateriaal). Ik denk dat je gewoon wat harder moet oefenen en blij moet zijn met de punten die je rijd.
Als je kiest voor een Haflinger moet je niet verwachten steeds bovenin te rijden, als je daar niet tegen kan moet je je paarden verkopen en er een sportpaard voor terug kopen.
Ik reed ook met mijn Haflinger dressuur, maar ik heb het eigenlijk nooit ervaren alsof ik expres lager werd gepunt, de rest reed gewoon beter.
Ik denk dat jij volledig de spijker op de kop slaat
Er lopen tegenwoordig zo vreselijk veel koudbloeden in het M/Z dat niemand mij wijs maakt dat de jury's er een hekel aan hebben. Ik heb ze ook wel gezien de haflingers die met 210 punten in het L de warmbloeden eruit reden. Als jij voor 200 punten rijdt dan krijg je ook 200 punten en geen 170.
) en in de OP staat een opmerking over de tendens om koudbloeden te weren. Imo zijn ze nog nooit eerder zo geaccepteerd geweest in het beeld als nu!