Kipwarm rijbroek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ababe

Re: Kipwarm rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:25

Ik vind ze wel klein vallen! Heb normaal altijd 164/176 nodig omdat 36 veel te ruim is, deze heb ik toch in 36 genomen omdat hij erg strak om de benen zit. Van boven is hij dan inderdaad wat ruim maar dat vind ik persoonlijk minder echt dan knieen die ik niet meer kan buigen omdat die broek zo strak zit.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:04

Ik heb van maat XS tot maat M/L gepast en bij allemaal vond ik het te strak bij mijn knieen terwijl maat s al prima zat qua maat.
Maat M ging net en ML slobberde echt rond mijn kont, maar nog zat die echt te strak bij mijn knieen vond ik.
Daarom heb ik het maar gelaten, maar in tegenstelling tot de normale broeken vallen ze wel klein inderdaad.

Vast zat mensen die het heel fijn vinden, maar ik kan ook niet overweg met een leren zitvlak en dit wil dus ook niet.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:28

Ik ga hem deze week ook bestellen :D

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:12

Heb m ook besteld! :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:15

moonfish13 schreef:
Ik heb van maat XS tot maat M/L gepast en bij allemaal vond ik het te strak bij mijn knieen terwijl maat s al prima zat qua maat.
Maat M ging net en ML slobberde echt rond mijn kont, maar nog zat die echt te strak bij mijn knieen vond ik.
Daarom heb ik het maar gelaten, maar in tegenstelling tot de normale broeken vallen ze wel klein inderdaad.

Vast zat mensen die het heel fijn vinden, maar ik kan ook niet overweg met een leren zitvlak en dit wil dus ook niet.

Dit had ik ook, heb hem maar laten zitten. Pasvorm was voor mij gewoon niet goed.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:19

Ik heb m vorige week binnengekregen. Hele fijne broek en valt zeker niet klein. Hij valt alleen wel een tikkie laag. Ik ga er ook nog een in een andere kleur bestellen, ik ben verkocht!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:07

Nog steeds niemand die een foto wil maken met de broek aan?
Ik wil heel graag zien hoe die valt en de kleur, vraag me namelijk af of het er niet te ''kinky'' uitziet met die glans haha :')

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:20

Hij zit nu in de was, maar als ie schoon en droog is wil ik best een foto maken hoor. Ik vind t zelf er niet kinky uitzien. Het lijkt nog het meeste op een leren broek, maar minder glimmend.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:21

Graag! :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 19:06

Ik heb hem binnen. De zwarte. Ik vind hem vrij kinky, maar function over looks. Mijn man vind hem geweldig. Verder qua pasvorm is het voor mij niet ideaal. Ik weet niet of ik blij moet zijn met mijn te smalle taille of ongelukkig met mijn te dikke kuiten :D

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:04

idd function over looks.
Dan maar iets minder "mooi" maar warm/droog op het paard/stal

En voor dit geld heb je geen beter alternatief.
Softshell is niet 100% waterdicht en dat zal bij vaker wassen alleen maar slechter worden.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:43

Ik heb hem in bruin, en het is dat ik die 50 euro niet nog kan missen op het moment(nog flink wat kosten in het vooruitzicht), anders haalde ik me er nog een! Ik draag hem al een week iedere dag, hij moet nodig gewassen worden maar ben bang dat ik 'm niet droog krijg omdat ik 'm niet in de droger durf te doen xd
Ik vind hem ideaal!

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 00:00

Hij komt droog uit de wasmachine haha. Alleen op de buitenkant ligt wat water maar van binnen is hij bij mij steeds helemaal droog! Ik wil ook graag een andere kleur er bij want ik ben er ook echt verslaafd aan!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:55

Qimm, mijn man vond hem ook geweldig :D.

Ik denk dat ik de bruine ook nog aan ga schaffen. Is die net zo leatherlooky als de zwarte?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 12:04

Qimm schreef:
Ik heb hem binnen. De zwarte. Ik vind hem vrij kinky, maar function over looks. Mijn man vind hem geweldig. Verder qua pasvorm is het voor mij niet ideaal. Ik weet niet of ik blij moet zijn met mijn te smalle taille of ongelukkig met mijn te dikke kuiten :D

Argh vindt, vindt! :o

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:12

Ik heb hem van de week gekocht, nog niet mee gereden maar wel mee gelopen en erg lekker warm!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:11

Sees schreef:
Qimm, mijn man vond hem ook geweldig :D.

Ik denk dat ik de bruine ook nog aan ga schaffen. Is die net zo leatherlooky als de zwarte?

Ik heb de bruine(hadden alleen de bruine in de winkel), en die valt echt wel mee vind ik!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:23

Thanks SuperAssie

Chris118

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:25

SuperAssie schreef:
Chris118 schreef:
Dit lijkt me wel wat, heeft iemand hier ervaring mee?

En als die er nu ook voor jongens/mannen zou zijn, kan ik er ook tegen aan in de winter want het word nu echt koud rrr...

Zie dat je in Kerkrade woont.. Ga gewoon eens langs om te kijken hoe die zit? Ik heb thuis ook een herenbroek van decathlon, boeit mij wat, ding zit heerlijk :D[/quote]

Ben er maandag geweest, maar helaas hadden ze die broeken niet!
Je kan ze beter online bestellen en als de broek nou niet zou passen, kan je de broek ook naar de winkel van Decathlon brengen en krijg je je geld van hun terug ;) !

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:29

SuperAssie schreef:
Chris118 schreef:
En als die er nu ook voor jongens/mannen zou zijn, kan ik er ook tegen aan in de winter want het word nu echt koud rrr...

Zie dat je in Kerkrade woont.. Ga gewoon eens langs om te kijken hoe die zit? Ik heb thuis ook een herenbroek van decathlon, boeit mij wat, ding zit heerlijk :D

Je kan ze beter online bestellen en als de broek nou niet zou passen, kan je de broek ook naar de winkel van Decathlon brengen en krijg je je geld van hun terug ;) ![/quote]
Oh vreemd, heb 'm er namelijk wel gekocht een tijdje terug! Moest goed zoeken, maar toch gevonden haha

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:09

De mijne komt morgen binnen *\o/*

Chris118

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:45

Agja, dan bestel ik 'm gewoon online ;)
Word nu echt koud op de manege bijna niet meer te doen nu rrr...

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:58

En als die er nu ook voor jongens/mannen zou zijn, kan ik er ook tegen aan in de winter want het word nu echt koud rrr...[/quote]
Zie dat je in Kerkrade woont.. Ga gewoon eens langs om te kijken hoe die zit? Ik heb thuis ook een herenbroek van decathlon, boeit mij wat, ding zit heerlijk :D[/quote]

Je kan ze beter online bestellen en als de broek nou niet zou passen, kan je de broek ook naar de winkel van Decathlon brengen en krijg je je geld van hun terug ;) ![/quote]

In kerkrade hebben ze de broeken wel, ik ben er gisteren geweest en er 1 meegenomen. :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:20

Hier word ik heeeel enthousiast van! Ik ga op jacht!

Chris118

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:32

Ja ik was er maandag maar een verkoper was er niet voor de paarden afdeling !
Maar een andere verkopen van een andere afdeling kwam met dit tip aangezien ik alleen een regen broek zag hangen.
Maar ja kan zijn dat ze er zijn en ze net binnen zijn.
Net een paar dagen tevroeg geweest :(