Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Ik heb van maat XS tot maat M/L gepast en bij allemaal vond ik het te strak bij mijn knieen terwijl maat s al prima zat qua maat.
Maat M ging net en ML slobberde echt rond mijn kont, maar nog zat die echt te strak bij mijn knieen vond ik.
Daarom heb ik het maar gelaten, maar in tegenstelling tot de normale broeken vallen ze wel klein inderdaad.
Vast zat mensen die het heel fijn vinden, maar ik kan ook niet overweg met een leren zitvlak en dit wil dus ook niet.
SuperAssie schreef:Chris118 schreef:Dit lijkt me wel wat, heeft iemand hier ervaring mee?
En als die er nu ook voor jongens/mannen zou zijn, kan ik er ook tegen aan in de winter want het word nu echt koud rrr...
SuperAssie schreef:Chris118 schreef:En als die er nu ook voor jongens/mannen zou zijn, kan ik er ook tegen aan in de winter want het word nu echt koud rrr...
Zie dat je in Kerkrade woont.. Ga gewoon eens langs om te kijken hoe die zit? Ik heb thuis ook een herenbroek van decathlon, boeit mij wat, ding zit heerlijk