Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cardy schreef:Dit was mijn laatste val (steigerde 3x, waarvan de laatste gigantisch hoog. Beugelriemen vielen er daarna af, op zijn achterbenen.. Wat een flink bok veroorzaakte en ik letterlijk gelanceerd werd), fijn was anders:
[ Video ]
Ik lag languit op de grond. Wat voelde ik mij stom. billy3105 schreef:Cardy schreef:Dit was mijn laatste val (steigerde 3x, waarvan de laatste gigantisch hoog. Beugelriemen vielen er daarna af, op zijn achterbenen.. Wat een flink bok veroorzaakte en ik letterlijk gelanceerd werd), fijn was anders:
[ Video ]
jammer dat je val niet te zien is![]()
mijn laatste val was... toen ik op zun kont zat ging hij lopen en gleed ik eraf, hij zette maar een paar pasjes naar voren maar ik gleed er via de zijkant vanaf haha
.
xTitanic schreef:Ik heb nog een vrij recente!
Ik was een week met paardlief bij een vriendin in nederland op vakantie. Gingen we voor de tweede keer op buitenrit. Het laatste lange paadje besloten we galop te doen omdat het zo goed ging. Dus we zaten in galop en een beetje verder stak er iets in het gras uit (een metalen buis/ding) ik dacht oké, mijn paard heeft het in de gaten, teugels wat korter nemen niets aan de hand hij heeft t gezien. Maar vlak voor dat ding maakt mijn paard van die halve noodstoppen en keert zich dan supersnel om en daar lig je dan in het gras/aarde

daarna was ik flink duizelig en had nogal veel koppijn, maar wonderbaarlijk genoeg heb ik er niks aan over gehouden
en die dag was ik al een keer eraf gevallen en toen op m'n voeten geland, was zo'n zelfde actie