Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dan is het laat in de avond. Voor de rest gaan ze overdag naar binnen en snachts buiten. Ik spoel mijn merrie iedere dag af en mijn veulen heel af en toe.

Jibbel schreef:Hier staan ze gewoon 24/7 op de wei. Gelukkig staat er wind en hebben ze een ruim voldoende water tot hun beschikking, maar helaas geen schaduw. Ik doe overdag met die warmte sowieso niets, zwarte paarden en zo'n zon erop is geen combi. Nu zijn ze 's avonds na 9 uur pas aan de beurt als het dan te doen is.
Hier ook geen schaduw, maar wel op de vlakte met water en best nog veel wind, dat scheelt. Rijden doe ik in de vroege ochtend.riggerlover schreef:dat vindt ik eigelijk weer zielig met dit weer een deken opdoen? het is al snikheet oke het is voor de vliegen maar doe er dan gewoon vliegenspray op en geen deken!
Ze liggen hoogtens wat meer. Wij hebben er meer last van als hun...
Vind het dus geen gemiep en haal ze mooi voortaan binnen met 30 + temperaturen. Robijntjah schreef:Mijn merrie was vorige week anders niet helemaal zichzelf van de hitteVind het dus geen gemiep en haal ze mooi voortaan binnen met 30 + temperaturen.

riggerlover schreef:ja oke dat kan, maar ik vind het gewoon zielig met dit weer het is snikheet met een en dan een deken?

Kermis schreef:Robijntjah schreef:Mijn merrie was vorige week anders niet helemaal zichzelf van de hitteVind het dus geen gemiep en haal ze mooi voortaan binnen met 30 + temperaturen.
Natuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen maar over het algemeen kunnen de meeste paarden er gewoon tegen hoor!
Maar het is nooit goed, is het warm, nou paniek hoor! Is het koud, paniek! Zie over een paar maanden de topics wel tegemoed komen over zielige paardjes die met -10 buiten moeten staan
We zouden de dieren wat meer dier laten zijn, en ze niet zo vermenselijken.
Binnen houden hoef ik niet te doen, nog warmer