Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

zo neem ik m mee tijdens een buitenrit. Viktor238 schreef:Heeft iemand misschien een foto van zo'n sportband voor mij, ik zou me er niets bij kunnen voorstellen namelijk..l
Toushie schreef:handig topic ditmijn oude samsung paste wel in mijn broekzakken. maar die nieuwe S3 is toch wel groot..
Dus zo'n sportarmband Slim ! dat ik daar niet aan gedacht heb.

Scum schreef:Die slimme telefoons worden ook steeds groter. Mijn vriend is op zoek naar een andere en heeft nu een mooi formaat HTC, maar die staat op het punt om het te begeven. Maar past wel gewoon in zijn zak.
De nieuwe modellen slimme telefoons zijn gewoon zo groot allemaal. En daardoor ook breekbaarder. Ook als je van je paard af valt kun je een leuk bedragje kwijt zijn.
Dat idee van de Action klonk goed maar die dingen verkopen ze niet meer als ik het goed begrijp?
Morrie schreef:ik heb zo'n dunne bodywarmer met heel veel zakken, die moet ik dus aan, want behalve telefoon moeten er veel zakdoeken mee en sleutels. In het hoesje van mijn telefoon zit ook mijn ID, want ik heb al diverse keren een bekeuring gehad omdat ik dat niet bij me had te paard
).