Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pas_de_Deux schreef:Lianne86 schreef:Serieus... Is dit het maar?
Ik dacht echt dat het wel wat groters zou zijn... Als je op een bepaalde hoek valt, je cap uitelkaar valt ofzoiets? Dat op zijn minst...
Ik denk dat je als consument wel heel erg blij mag zijn dat Uvex zo'n "klein" mankement zo serieus neemt.
Ze halen werkelijk alles terug wat niet alleen heel veel werk is maar hen ook hoge kosten op zal leveren. Stel dat jij net zo'n extreme omstandigheid mee maakt en je cap blijkt niet goed te beschermen en Uvex zegt: "Oja excuses, dit wisten we al maar we hadden geen zin zoveel energie en geld te besteden aan een oplossing voor slechts een aantal caps". Ik vind het top en hierdoor wordt mijn vertrouwen in Uvex, niet alleen als verkoper maar ook als klant (heel blij met mijn Uvex Perfexxion) zeker groter!
Citaat:Indien u een ruitercap exxential (voorheen uvision), uvision elegance of supersonic elegance in uw bezit heeft, vragen wij u deze met onmiddellijke ingang niet meer te gebruiken, omdat u zelf niet kunt controleren of uw cap dit mankement vertoont.