Een fijne plek maakt op breekt je paard. Dat is me ondertussen wel duidelijk.
Met Pebbles gaat het fantastisch. Ze is goed in vorm ( heeft nog steeds vakantie omdat ik nog niet mag rijden oid. Ook moet ik een ander zadel voor haar hebben. ) Ze was erg vol en had last van de vele eiwitten die in het kuil zaten op de vorige stal. Ze heeft nu een mooi lijntje en zit super goed in haar vel. Ze heeft een nieuwe vriendin erbij sinds 2 weken. Een nieuwe merrie die zich helemaal aan har optrekt. Zo leuk om te zien. De groep is heel close, als ik Pebbles ophaal staat de hele groep te kijken en te hinneken.
Op de vorige stal stond ze vreselijk te zweten onder de deken maar daar werd door de stalhouders niet naar gekeken. Toen ik een paar weken terug kwam toen het warm was ( ik wou de deken af gaan doen ) stond ze al lekker bloot op de weide. Ook heeft Pebbles een vergroeide traanbuis waardoor ze altijd een vies/traan oog heeft. Ik heb de vliegenkap bij de stal gehangen en nu heeft ze hem elke dag om als ik kom. Fantastisch vind ik het, ze word zo goed verzorgd door iedereen. Ze heeft het ook onwijs naar haar zin.
Ze is heel erg vrolijk en ontzettend lief. We wandelen veel met haar langs de weg en in het bos. Ze wordt daar steeds zekerder in en geniet er duidelijk van.

Zo loopt ze nu

Nog even een plaatje van 2 maand terug