is een kleine moeite en kan veel leed besparen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is een kleine moeite en kan veel leed besparen!
Caps van tegenwoordig zijn wel een stuk fijner dan een jaar of wat geleden, toen net dat veiligheidskeurmerk kwam en we echt zo'n paddestoel zonder doorluchting enzo op moesten
) in de kast liggen, maar die heb ik alleen op als de leskinderen op stal zijn (goede voorbeeld geven) of als ik op andere paarden dan mijn eigen rijd.
daarin ben ik nu wel makkelijker in geworden

.
En toch, rijd ik standaard, altijd, met cap, ondanks dat ik het braafste en makste paard ooit heb. Die kan dus wel struikelen

neem het maar gewoon van me aan.DeniseES schreef:Wat bestaat bokt ineens uit een groep brave mensen
Ik draag nooit meer een cap, op de manege heb ik dat altijd netjes gedaan.
Ik heb een ontzettend braaf paard en ik kan wel met 100 argumenten aan komen zetten waarom ze zo fantastisch is, maar dat doen we maar nietneem het maar gewoon van me aan.
Wel ben ik een paar keer met haar gevallen, maar dat ging ook nergens over. Natuurlijk, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dan kan ik net zo goed mn cap permanent op zetten, dan ben je altijd en overal veilig. Ik denk niet dat er voor mij meer risico is met haar dan wanneer ik fiets of loop op weet ik wat.
Maar dat is het cruciale punt, hoe groot is het risico dat het fout kan gaan.