paardje47 schreef:Sorry maar de meeste van de laatste reacties hebben nou niet echt mee te maken wat ik vroeg.
Tuurlijk paardrijden is een gevaarlijke sport. Maar die ongelukken bij paardrijden hebben waarscheinlijk ook met jongen paarden te maken.
Een voetbal is niet jong en heeft geen eigen wil dus dat is makkelijker te voor komen.
Mij boeit het dus niet of het wel of niet de gevaarlijkste sport is. Sporten kan je niet vergelijken het heeft zijn voor en nadelen allebij.
Sorry maar hou het ff bij wat een bp hier voor verschil in kan maken. En niet die andere onzin.
Hmm jong paard oud paard paard in een paard! en altijd even 'onbetrouwbaar' Mijn oudje gooit je er net zo hard en snel af haha.
Voetbal indd is geen levend iets maar de andere spelers heb jij ook niet in de hand.
Van Persie is ook flink tegen zn kop geknalt (ieuw ik die over voetbal praat brr) haha
Maar ik zou die protector gewoon aannemen is toch fijn en veilig vind ik zelf.
Maar alsnog geeft dit geen garantie dat er nooit iets gebeurd. dus misschien kun je dat zeggen?

) en ben ook eens op m'n gezicht geland. Toen kwam het cappie trouwens goed van pas. Maar nog nooit op m'n rug.
Ik bedoel alles echt niet arrogant of dat ik alles beter weet, want dat doe ik echt niet.
Maar je hoeft niet hoog te springen of iets anders ''gek'' te doen om toch brokken te krijgen.

. In dat geval kan je het beste duidelijk met haar bespreken wanneer zij het nodig vind en wanneer niet, en dan met haar bespreken waarom ze het in bepaalde situaties verstandig vind. En verder kan het ook goed helpen om een goed zittende bp te hebben, die irriteren je minder en die zitten minder in de weg!