Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vaxie schreef:Alsjeblieft, zorg dat je inderdaad een bodyprotector draagt die goed past. Ik ken iemand die eraf is gevallen, waarbij het blokje (bodyprotector met blokjes) naar binnen is gekeerd, haar rib heeft gebroken en de rib een orgaan heeft gescheurd. Niet om jullie bang te maken, maar wel om goed te kijken of je een goed passende hebt. Bodyprotectors doen hun werk goed als ze goed passen. Je kan natuurlijk altijd fout vallen hoor, je weet natuurlijk nooit hoe het was geweest zonder bodyprotector, grote kans dat het zonder bp veel erger was geweest![]()
Maar ik denk toch dat ik een 'harde' bodyprotector neem als ik er een koop..
lovenatascha schreef:als je een bodyprotector hebt, hoe weet je of het de goede lengte is vanachter??
Emmaa_ schreef:Mijn houding gaat er juist op vooruit als ik een BP draag. Heb vorig jaar mijn rug gebroken en als ik hem niet draag ga ik erg scheef zitten en krijg ik enorme last als ik afstap. Met BP blijf ik netjes recht zitten en kan ik gewoon een uur rijden, zelfs doorzitten, zonder dat ik in elkaar zak van de pijn. Vind het wel prima.. Het is dan misschien wel warm en het ziet er niet erg charmant uit maar liever dat dan pijn...