Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat heeft ook te maken met het feit dat je kinderen hebt en er (onbewust) toch voorzichtiger door wordt. Op mijn paard heeft een 13-jarige al uitgestapt en ik moet er niet aan denken dat mijn 10-jarige dochter dat dus over 3 jaar ook zou moeten kunnen.
Gewoon kijken hoe het gaat en als ze moet gaan, dan komt de koper vanzelf op je pad.
Marije_jiplover schreef:Toch fijn dat mensen het hele topic doorlezen ipv alleen de openingspost en daarna heel zinvol commentaar geven waar ts mee verder kan.
@ Babylucky: de verkorte samenvatting van alles ná de openingspost:
Pony was niet kreupel, is niet kreupel, pony is onlangs nog door een dierenarts onderzocht en gezond verklaard, ts is nu met begeleiding bezig aan de pony te wennen.
@ TS: ik denk dat jouw verwachtingen wellicht te hoog gespannen waren. Een dier kan heel erg in gedrag veranderen bij een verhuizing, zeker als daar ook nog een verandering van baas bij komt, die zelf onzeker is.
Goed dat je door een dierenarts hebt laten checken en je met begeleiding vooruitgang boekt.
Hopelijk krijg je snel meer vertrouwen in de pony en de pony in jou en wordt het wel de lieve gezinspony die je graag wilt!
Kensington schreef:heb laatst les gehad. Het ging heel goed. heb er een goed gevoel aan overgehouden. hopelijk gaat het komende vrijdag weer goed.
Ik was zo trots op ons