Champie_Me schreef:Ik heb voor 72,77 vandaag de anwb orebro gekocht in het zwart! Zitten prima, echt aanrader!
Ik de bruine! Hoop dat ze vandaag of morgen binnenkomen en ik hoop dat ze passen.. lees er goede verhalen over hier gelukkig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miriam2105 schreef:ik heb de laarzen van de anwb vorig jaar ook gekocht NOOIT meer.
1 ze slijten heel snel of de zolen laten los (alle geen onder gerantie vallen)
2 je kan er niet mee rijden blijven onder je zweetblad zitten (bij mij dan)
3 als je ze al wat langer hebt zijn ze echt niet meer waterdicht.
Als ik jou was zoek wat anders ik ben niet de enige bij mij op stal zijn er meerdere met deze laarzen en iedereen klaagt erover. Soms heb je dat ze een soort van vaccuim zuigen dan krijg je ze niet uit en trek je de hele binnenvoering los ook dit is geen garantie. Dus die 2 jaar garantie die ze beweren krijg je niet!!

Sharani schreef:Ik heb normaal maat 39,5 en heb nu maat 40 genomen, heb mijn schoenen liever wat ruim. Ik vind ze normaal vallen. De laarzen (orebro) zijn zowel voor dames als heren en hebben daardoor een wat bredere voet. Kan me dus voorstellen dat als je zelf smalle voeten heb ze erg ruim vallen, heb zelf brede voeten dus voor mij is de pasvorm juist goed.