Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En dat doet ze goed !!
Iemand die je helpt is natuurlijk wel leuk en gezellig , maar op wedstrijd gaan en alles daarom heen moet je toch echt zelf doen
mickydo schreef:Ik heb ook een "groom" voor als ik op wedstrijd ga .
Meisje ( 13 jaar ) bij ons op stal is helemaal weg van mijn paard.
Ze vind het geweldig om Kane te vlechten en schoon te maken voor we op wedstrijd gaan![]()
Ik gun haar dat plezier en laat haar mij helpen waar ze kan.
Heb zelfs een trui laten maken met Kane zijn foto erop en de tekst : official groomer en op de achter kant haar naam. En ik ben wel blij met haar want ik kan alles zelf behalve vlechtenEn dat doet ze goed !!
Na de wedstrijd is zij ook diegene die Kane uitstapt en ow wee als ik daar iemand anders voor vraag of het zelf wel doen ... Dan heb ik mot haha
In ieder geval een groom is voor ons wedstrijd ruiters niet echt van toepassingIemand die je helpt is natuurlijk wel leuk en gezellig , maar op wedstrijd gaan en alles daarom heen moet je toch echt zelf doen

. mickydo schreef:Ow maar die meisjes zijn wel te vinden hoor , hier zijn ze in overvloed![]()
Het gaat om je verzorgpony toch , daar zijn vast wel leuke meiden die jou daarbij willen helpen.
Anders even een briefje ophangen op de stal waar je verzorgpony staat. En mijn ervaring is dat als je bezig bent met soppen en vlechten je vanzelf opeens een aantal schattige meisjes om je heen hebt staan.