Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pietiedecy schreef:vorig jaar van m'n instructrice een super handige tip gekregen!
Je kunt bij de xenos van die poppetjes kopen, die je kunt 'breken' en dan geven ze warmte af. zijn volgensmij handwarmers. Die breek je en doe onder je voet, in je schoen, echt heerlijk warm! en als ze uitgewerkt zijn doe je ze in de vriezer, zodat ze weer hard worden, en dan kun je ze de volgende x weer gebruiken!
pietiedecy schreef:vorig jaar van m'n instructrice een super handige tip gekregen!
Je kunt bij de xenos van die poppetjes kopen, die je kunt 'breken' en dan geven ze warmte af. zijn volgensmij handwarmers. Die breek je en doe onder je voet, in je schoen, echt heerlijk warm! en als ze uitgewerkt zijn doe je ze in de vriezer, zodat ze weer hard worden, en dan kun je ze de volgende x weer gebruiken!

_Nelleke_ schreef:Ik post deze net in een ander topic: Muckboots!
[ Afbeelding ]
Fijne, zeer warme laarzen. Alleen... zo lelijk!
Mijn voetjes blijven aardig warm in de Mountain Horse High Rider.
Poess91 schreef:pietiedecy schreef:vorig jaar van m'n instructrice een super handige tip gekregen!
Kan je die dan iedere keer weer opnieuw gebruiken? Of maar 2 keer net als van die breekstokjes die licht geven?

dandir schreef:Felix Bühler thermo laarzen ; heerlijk warm en zo zalig om mee te rijden.....
http://www.kraemer-pferdesport.de/Felix ... &ci=247418
NatasjavE schreef:Sandrina schreef:Van belang is ook: Schone sokken, desnoods elke dag schone aan.
Desnoods?![]()
Ik trek altijd iedere dag schone sokken aan.
ik heb speciale paardrijsokken, lekkere dikke wandelvarianten en die draag ik alleen 'savonds op stal. Die gaan toch echt wel meerdere keren mee moet ik zeggen!!