zouden ze dat zelf in de gaten hebben?? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
zouden ze dat zelf in de gaten hebben??
_Epplejeck_ schreef:Ik zou vooral kijken naar wind en waterdicht, dat scheelt al gauw in warmte! Fleecevoering is wel fijn, maar mocht je het warm krijgen ga je ook al gauw wat zweethandjes krijgen waardoor je juist weer koude handen krijgt als je afkoelt.
Aangezien jullie er mee willen rijden zou ik ook niet te dikke handschoenen nemen omdat je dan het gevoel met de teugels verliest en wanneer je nog je vingers kunt bewegen blijven ze warmer!
De reacties die wij krijgen over de HV Polo handschoenen zijn erg goed! Tot nu toe alleen maar positief en heerlijk warm. De thermo handschoenen van ons eigen merk zijn nieuw, maar die lijken ons erg fijn! Nog geen ervaringen over gehoord, maar ze zitten lekker en zijn goed stroef. Is speciaal materiaal die zorgen dat je handen warm blijven! De Alaska handschoenen van ons merk zijn ook super warm, maar wel een stuk dikker. Daar moet je van houden.
Prijsverschil zit in in het merk en materiaal.
Nog een tip: Als het erg koud is kun je van die rubber "dokter handschoenen" onder je rijhandschoenen aandoen. Dat is echt super warm!

Mooie dunne handschoentjes. Ik heb van mijn moeder van die goedkope dikke wollen handschoenen gekregen, daar knip ik de vingertopjes vanaf. Prima voor het fotograferen. Mocht ik dan tóch nog te koude vingertoppen hebben, kan ik de de onderhandschoenen er nog onder doen