het voordeel is ook omdat het een "stok" is, dat ze er niet onder gaan zitten en dan schrikken.. Ik zoek vanavond wel even een plaatje erbij :p (niet handig via telefoon) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het voordeel is ook omdat het een "stok" is, dat ze er niet onder gaan zitten en dan schrikken.. Ik zoek vanavond wel even een plaatje erbij :p (niet handig via telefoon) max66 schreef:ik dacht aan een elastiek meer zoiets als een elastieken halstertouw.
Bestaat zoiets eigenlijk?
Lijkt mij een uitvinding, zo'n touw dat meerekt als het paard in paniek zijn hoofd omhoog gooit en dan toch het gevoel heeft dat ie wegkan...
Serendip90 schreef:max66 schreef:ik dacht aan een elastiek meer zoiets als een elastieken halstertouw.
Bestaat zoiets eigenlijk?
Lijkt mij een uitvinding, zo'n touw dat meerekt als het paard in paniek zijn hoofd omhoog gooit en dan toch het gevoel heeft dat ie wegkan...
Haha aan de andere kant ook weer gevaarlijk, kan ie meer draaien en er helemaal in vast te komen zitten :p
zolang ie maar niet vaststaat... (en als ie schrikt, ben ik hem sowieso kwijt want dan trekt ie zich los) Joolien schreef:Een paard die extreem hangt losmaken dmv touw doorsnijden is echt levensgevaarlijk. Je schiet dan echt een wild projectiel de ruimte in. Dat moet je alleen maar doen als er de ruimte voor is en dan nog is het gevaarlijk want je paard kan lelijk over de kop gaan. Strobalen neerleggen wil nog wel eens helpen als je die voor handen hebt.
Het paard moet naar voren, dat kan door te laten schrikken maar soms wil een bezem in de kont ook nog wel helpen. Maar soms lukt dat echt niet.