Wie leest jullie voor op wedstrijd??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:57

Ik neem meestal een vriendin mee, maar afgelopen weekend had ik niemand die me kon lezen, dus toch m'n paps maar een boekje in z'n handen geduwd.
Hij had vaak genoeg gekeken, dus wist wel enigszins hoe en wat.
Ik kende m'n proefjes zo goed als uit m'n hoofd, dus de 2 kleine foutjes die hij maakte kon ik zelf wel corrigeren. (hij zei h-m gebroken lijn :')) Vind het toch fijner om even iets te hebben lezen voor het geval dat, maar ik ben wel blij dat ik m'n proeven zelf ook ken ;)

lauwtjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:22

ik rij sinds september wedstrijden en heb aankomende zaterdag mijn 4e wedstrijd :D

normaal gaat mijn vriendin mee (na ja normaal? het is de insteek) maar mijn moeder heeft al 1 keer gelezen (ze snapte er vrij weinig van :Y) ) en aankomende zaterdag kan mijn vriendin niet :(

dus wil er iemand lezen zaterdag??/ haha :D

ik vind het moeilijk om een proef uit mijn hoofd te leren, en mijn paard die is een bommetje op wedstrijd en stijgert als ze iets eng vind. op dat moment weet ik echt niet meer hoe ik de bak door moet :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:14

lauwtjuhh schreef:

als je bij mij in de buurt zit wil ik je gerust komen lezen hoor

xDebora

Re: Wie leest jullie voor op wedstrijd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:33

Mijn zus las mij deze zomer altijd voor en ik las mijn zus voor. Deze winter gaat mijn moeder me denk ik voorlezen, omdat mijn moeder toch rijdt met de trailer.
Mij lijkt het moeilijk om uit het hoofd te rijden, maar dat is persoonlijk...

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:59

De moeder van een vriendin van mij :D
Meestal rijden we na elkaar dus das wel handig :)

x_dwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:27

Vader of mijn vriend :)

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:25

Jaloers!! Zou het echt super vinden als mijn vriend zou voorlezen, maar ja... Dream on... Hij gaat niet eens mee op wedstrijd.
Zag afgelopen weekend iemand waarvan haar vriend aant helpen was met r haar en plastron. Lijkt me zo leuk als je vriend of man zo betrokken is.

Mijn moeder en vriend hebben niks met paarden, dus mijn vader en ik hebben elkaar. En m'n beste vriendin is er altijd bij. Zij leest en vindt t altijd een heerlijk dagje uit om mee te gaan. En is ook nooit te beroerd om anderen voor te lezen.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:39

Ik ken m'n proefje altijd uit het hoofd maar als backup leest mijn vriend. Hij wil dat alleen doen als ik mijn proefje ook zelf ken, zodat ik hem niet de schuld kan geven als ik fout rij :P

lauwtjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:53

Urielle schreef:
lauwtjuhh schreef:

als je bij mij in de buurt zit wil ik je gerust komen lezen hoor

Ik woon in Obdam, Noordholland. Wordt lastig, zag dat je in belgie woont.
Maar super bedankt voor je aanbod!! *\o/*

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:21

Mijn vader is mijn vaste voorlezer. Hij rijdt ook altijd met de trailer en is dus automatisch al aanwezig ;).

Washinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:25

Ik leer altijd mijn proeven uit mijn hoofd :D Heb je ook gelijk geen zorg over dat je voorlezer de verkeerde proef voorleest :+

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:14

Mijn moeder/zus/vriendin lezen voor, mijn moeder & zusdie hebben niks met paarden en al die jaren dat ik paard reed zijn ze eigenlijk nooit mee geweest en doet dat nu wel om voor te lezen. Even uitleggen hoe je het liefste wil dat je voor gelezen word en zelf de proefjes thuis vaak oefenen dan kom je een heel eind.