Lekker slim haha, zou iemand mij de uitnodiging kunnen mailen (of pb), ik voldoe wel aan de eisen, maar de knhs heeft mijn juiste e-mail adres niet. Heb ik net doorgegeven maar dus te laat.
Gelukkig kom ik uit Brabant, zou het wel jammer vinden! Ik heb geen e-mailadres doorgegeven bij de knhs, dat wist ik niet, dus nu maar doorgegeven. Helaas dus te laat, zou het wel balen vinden als ik daardoor niet mee kan doen. Volgend jaar ben ik 21, dus dan kan ik ook niet meer meedoen, jammer maar helaas. Dan ga ik wel een keer een clinic rijden ofzo
De school staat los van het TTC gebeure. Ik heb vaak genoeg op school gevraagd of er al wat duidelijkheid was maar ze konden me geen informatie geven omdat hun het niet organiseren.
Ik heb gesproken met de persoon die verantwoordelijk is voor de organisatie van het TTC. Daar is mij verteld dat ook Limburg mee doet. Maar zou iemand mij de uitnodiging even kunnen sturen, dan weet ik zeker dat we het over hetzelfde hebben.
Succes! Ik weet niet welke datum.. ik kan allebei de data
agee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-13 13:46
Op onze brief staat alleen 2 feb. genoemd... Over een andere datum weet ik niets. Sprak vorige week één van de instructeurs, die ook de selectie doet, en die had het ook alleen over 2 februari.