Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dwyne schreef:Van de Atex Daas komt een nieuwe samenstelling onder de naam Atex spray is me verteld bij de ruitersportzaak. Werkt net zo goed alleen dan volgens de richtlijnen geproduceerd van de allerlaatste wetgeving en dus ook na 31 december te koop.
Blon_D schreef:Wat ook oonwijs goed werkt is pure hertshoornolie dit is onder andere te bestellen bij groothandels voor levensmiddelen mocht iemand interesse hebben kan je mij pben voor de naam
IluvG schreef:Blon_D schreef:Wat ook oonwijs goed werkt is pure hertshoornolie dit is onder andere te bestellen bij groothandels voor levensmiddelen mocht iemand interesse hebben kan je mij pben voor de naam
Dan komt er helemaal niets meer in de buurt van mijn paard. Inclusief mijzelf.![]()
Pure hertshoornolie, vindt je dat niet ontzettend stinken?
Ik wel in ieder geval wel. Blijft ook zo lekker lang hangen.
En ja het stinkt maar ik heb liever dat mijn paarden stinken dan dat ze lekgestoken worden
Blon_D schreef:mrie schreef:Ja ja, recycle. Nee dat is ook goed, maar de gedachte dat ik wellicht mijn dode paard over mijn huidige paard aan het sprayen ben maakt me wat minder enthousiast.
haha ja daar kan ik mij iets bij voorstellen. Endure schijnt ook goed te werken
suffie schreef:Ik haal mijn vliegenspray van Zedan altijd in Duitland bij de Raiffeisen, o.a. Bremsebremse en daar heb ik de beste man gewezen op het verbod in Nederland. Hij werd natuurlijk meteen nieuwsgierig en heeft contact opgenomen met zijn leverancier. In heel Duitsland is nog niets bekend van een verbod op bestrijdingsmiddelen voor vliegen, dus dat betekent dat de liefhebbers van deze producten voorlopig hun voorraad nog in Duitsland kunnen halen/bestellen. Voor de zekerheid heb ik wel 5 liter meegenomen, want ik gebruik de witte ook regelmatig zelf als ik buiten ben.
Bietjah87 schreef:mijn lokale ruitersportzaak verkoopt nog steeds BremseBremse. Die beweren dat het spul helemaal niet verboden is, dat dit een fabeltje was. En deze zaak staat hoog aangeschreven in de paardensport. Dus mochten jullie het willen kopen, ga naar Veenendaal(zal geen naam vd zaak er neer zetten, is reclame maken).