Na het rijden even met lauw water afspuiten en daarna gaat ze lekker anderhalf uur het land in, kan prima allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarnaast ben ik zelf ook geen fan van dit hele warme weer. Ga het mezelf en mijn paard niet aan doen om met warme leren laarzen, rijbroek, cap en een dikke pad en een met wol onderlegd zadel te rijden.
gewoon lekker afspoelen daarna en hup de wei op!
smiley91 schreef:Ik train mijn paard gewoon net als anders deze dagen. Goed getrainde paarden kunnen écht een heleboel hebben. Tuurlijk moet je iets meer stappauzes inlassen, maar gewoon ook echt werken is niets mis mee. Na de tijd krijgen ze ff een lekkere douche en zijn ze weer helemaal fris. En zolang die van mij nog aangeeft na een half uurtje behoorlijke training het nog lekker te vinden ff een sprintje te trekken om ff wat extra energie kwijt te kunnen is er helemaal niets aan de hand

was prima te doen!
er zijn zat paarden die het slechter hebben. Ik doe tevens mijn paarden er ook geen plezier aan om niks met ze te doen, daar worden ze niet vrolijker van