Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GamblersCup schreef:Nou ja, het is toch zo? Als je niet laat checken, heb je geen recht van mekkeren als er iets aan de hand blijkt te zijn. En dan moet je het zeker niet in een topic gebruiken als voorbeeld met "ik begrijp TS wel, want.."
zo boos op mezelf dat ik niet eens een rationele beslissing kon nemen.
Ik herken je verhaal heel goed TS...
Ben benieuwd hoe het maandag gaat. Succes!
_brunette schreef:Edit; het bedrag wat zij noemde, bieden vanaf vond ik een prima prijs! Maar ik bied alleen meer als er meerdere geïnteresseerde zijn. Hoezo moet ik anders meer bieden? Ik snap dit principe niet helemaal.
(voorbeeld he, ik weet de prijs natuurlijk niet en ook niet wat voor keuring je wilt)tita schreef:@Brunette
Soms zijn er iid goede redenen.
Ik ging bij mijn paard kijken die stond wel 130km verderop, had gereden ze was wel leuk... maar er was een maar. Dus sprak ik af om volgend weekend weer te komen, vroeg wel of ze haar dan niet wilde verkopen.
Ik kreeg geen bevestiging ivm met een tijd, maar op do toch gesms't en wegens omstandigheden was er nog niet gereageerd.
Die zaterdag weer geweest weer gereden maar er waren toen nog veel meer maars.. en rijtechnisch klikt het niet helemaal.
Mijn verstand en gevoel waren het absoluut niet met elkaar eens.
Dus ik vertelde eerlijk dat ik twijfelde en dat ik die zaterdag erop weer wilde komen met een vriendin.
Was geen probleem en paard ging niet weg... misschien was er geen belangstelling dat weet ik niet.
Zaterdag erop 3x en inmiddels 650 km gereden (totaal dus 780km) ging ik weer kijken, en weer maars
Toch heb ik haar gekocht, inmiddels werd ik helemaal gek van mezelf mijn gevoel en verstand waren het toen wel met elkaar eens maar er was toen een stemmetje...zo boos op mezelf dat ik niet eens een rationele beslissing kon nemen.
Ik denk dat de verkopende partij ook wel vraagtekens hebben gehad bij mijn twijfels
Wellicht goed uitgebreid telefonisch contact (en event flimpje) en toch ietsjes verder rijden als het goed klinkt en de eigenaar vertrouwd overkomt aan de telefoon.