Mijn laarzen staan eerst bij de achterdeur als ik ze net heb uit getrokken. Daarna begint mijn moeder te zeuren en gaan ze met laarzenspanners in de laarzentas in de schuur.
Ik zou als je spin vrije schoenen wil (want tja, spinnen zijn ook in huis te vinden..) een laarzentas kopen en daar je laarzen in doen. Beschermend en spin-vrij!
mijn schoenen staan in de bijkeuken en mijn rijlaarzen in de kamer bij verwarming echt oude rommel voor het wassen staat in de garage, wanneer ik die aan moet trekken vliegen ze eerst door de lucht om de beesten er uit te hebben eerder trek ik ze niet aan
Mijn rijschoenen bewaar ik in een opbergkist die langs de gewone schoenenkast staat. In die kist zitten ook mijn cap, mijn paardrijjas en -bodywarmer, mijn rijhandschoenen, chaps, sporen,...
deniseqn
Geplaatst: 18-09-12 18:03
In de schuur, want "ander stinkt het zo" als ik ze in het achterhalletje zet (volgens m'n ouders...)
ik zet ze echt neer waar het mij uit komt hahaha, niet zo slim want soms ligt de hele vloer bezaaid met modder mja ruim ik dan altijd wel netjes op hoor