Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sinds ik lenzen heb, doe ik deze dus ook zeer zeker in tijdens het rijden. Dat gaat eigenlijk prima, tenzij de bak erg droog is (met name in de zomer). Door het stof worden mijn lenzen dan heel erg droog en kunnen dan wel eens uitvallen (als ik niet genoeg knipper). Meestal kies ik er dan voor om uit te rijden, want tijdens het longeren is het ook nog altijd te stoffig. Gelukkig wordt onze bak regelmatig bevochtigd, maar als het heel erg warm is, ligt hij er ook zo weer kurkdroog bij.
, dan zit m'n bril niet lekker als ik mn cap op heb
maflinger1 schreef:@franka75 ik moet in het begin ook altijd wennen als ik een nieuwe bril heb, maar dat gaat na een paar dagen weer over gelukkig.
Nog even een aanvulling op mijn vorige post; ik had vroeger altijd zo'n Harry's Horse Pro Plus cap, maar die zat niet lekker op mijn hoofd en daar kreeg ik ook last van doordat de pootjes van mijn bril dan niet meer goed zaten door die cap. Nu heb ik een Uvex uvision cap, die zit sowieso veel fijner bij mij, en ook totaal geen last meer van een bril die vervelend zit ofzo. Ik heb +5 en +5,5 geloof ik en deze bril, alleen dan een iets andere kleur (minder groen).