Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Een Arabier is een vriend voor het leven als je even de tijd neemt om hem te begrijpen. Respect van zo'n paard moet je verdienen, die eet niet vanaf de eerste dag uit je hand. Bovendien zijn ze ontzettend gevoelig en zo'n paardje (zeker zo eentje als jij omschrijft) hebben met de gedachte dat ie toch weer weggaat is vragen om problemen en bovendien verschrikkelijk oneerlijk naar het paard toe.
Zo zijn ze gewoon en ik denk dat hij gewoon extra gevoelig is..Hij voelt ook heus wel aan dat hij weer weg moet..Het is ook geen zaak van dat je elke dag 2 uur met hem bezig moet zijn,vertrouwen moet groeien..Ik zou zeggen zoek iemand voor hem die hem begrijpt en ervaring heeft met arabieren! pleiada schreef:Ik kijk niet op van het gedrag hoor..Het is gewoon een echte(jonge arabier)met een eigen meningZo zijn ze gewoon en ik denk dat hij gewoon extra gevoelig is..Hij voelt ook heus wel aan dat hij weer weg moet..Het is ook geen zaak van dat je elke dag 2 uur met hem bezig moet zijn,vertrouwen moet groeien..Ik zou zeggen zoek iemand voor hem die hem begrijpt en ervaring heeft met arabieren!