Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nicky_rilana schreef:Slofje schreef:
Misschien moet je je een keer verdiepen in paardengedragWant rennen, bokken, rare sprongen maken en spelen met andere paarden is ook normaal gedrag. Als je paard alleen maar zo nu en dan een paar stapjes zet en wat eet, en dat z'n hele leven lang, heb je een paard waar iets mis mee is denk ik, hoogstwaarschijnlijk aangedaan door de omgeving.
Overigens; mijn paard staat in een pensionstalling.. Maar dan wel 1tje waar we nieteens stallen hebben
ik snap wel dat dat normaal is maar nu kan dat fout aflopen.

mika11 schreef:Gypsy schreef:Viel mij ook al op rowo!
Ik snap alle heissa ook niet, zag laatst ergens al een fjord die opeens een deken op heeft gekregen. Dan verknal je het voor de rest van het seizoen imo...
Maar goed ik mag daar niets van zeggen want mijn paard is een koudbloed en dat "is anders".
Kwpn'ers vallen natuurlijk direct dood neer als ze met dit weer buitenkomen.
Dat mijn paard een boulonnais is en dus een zijden vachtje heeft en vrij hoog in het bloed staat doet er niet toe.
Wat een rare reactie??
Ik heb geen koudbloed, een KWPN en die staat ook gewoon overdag buiten.
Jij bent volgens mij bevooroordeeld?
Het valt me dus gewoon op dat veel mensen in mijn omgeving er van overtuigd zijn dat een kwpn vooral drie dekens op moet, overdag nu amper naar buiten kan, laat staan 24/7.
Krijgen op tijd hun eten.
xx_Lyzet schreef:xx_Lyzet schreef:Mijnes staat 24/7 op stal, en zonder deken....
Oeps foutje....ze staat 24/7 op de wei, omdat ze de stal afbreekt!
Nu zet ik haar welleens een halfuurtje (met eten) in een stal van een vriendin, om te kijken hoe het gaat.
Wil haar volgend winter liever binnen hebben....

xx_Lyzet schreef:xx_Lyzet schreef:Mijnes staat 24/7 op stal, en zonder deken....
Oeps foutje....ze staat 24/7 op de wei, omdat ze de stal afbreekt!
Nu zet ik haar welleens een halfuurtje (met eten) in een stal van een vriendin, om te kijken hoe het gaat.
Wil haar volgend winter liever binnen hebben....