Geen gehoor bij niet passend zadel!! steeds raarder verhaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Geen gehoor bij niet passend zadel!! steeds raarder verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:57

fijn dat het opgelost is!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 07:26

fijn dat het opgelost is (zonder rechtzaak) :j jammer dat het zoveel tijd en energie heeft moeten kosten

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 09:20

Het is inderdaad jammer dat het zoveel tijd en moeite heeft gekost.
Het liefst had ik het met haar zelf opgelost, maar daar stond ze helaas niet voor open.
Nu, precies een jaar nadat ik het zadel heb besteld, is het pas opgelost...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 09:22

Joue zadel gaat weer in de verkoop, dus ze verliest er niets op...jammer dat ze haar ego boven klant tevredenheid laat gelden.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 09:26

Ze heeft het zadel wel beschadigd bij het verstellen van de V-singelstoot (flinke krassen onder het zweetblad). De volle mep kan ze er dus niet meer voor krijgen.
Tja en dat terwijl ik van iemand anders hoor dat ze heeft toegegeven dat zadels niet echt haar ding zijn...
Ik snap het sowieso niet, is er een probleem dan los je het op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 09:30

Nee, maar wel een leuk 2e hands prijsje...kennelijk dacht ze makkelijk zadels te verkopen, maar eerlijk gezegd weet maar een klein percentage mensen of het zadel past....

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:48

En uiteindelijk heeft ze ook het geld nog van de aanbetaling en nog iets can wat ze nu nog niet betaald, dus ze komt er goed vanaf.. maar in iedergeval is het grootste gedeelte terug en kun je het van je af zetten.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:16

fijn dat het nu opgelost is ! Je hebt er lang op moeten wachten en veel voor moeten doen...

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 11:25

hesterve, klopt ja. te veel voor moeten doen en te lang op moeten wachten helaas.

Ik heb dus 1000 euro van haar teruggekregen, zij heeft dus 360 euro er aan overgehouden.
Stel dat ze het zadel weer kan verkopen voor 1000 heeft ze uiteindelijk toch de volle mep eraan verdient. Tja zuur voor mij, aan de andere kant weet ik dat ze in behoorlijk zwaar weer zit op het moment: vriend/man weg en wel een dochtertje en zaken gaan niet fantastisch.(laatste is van horen zeggen). Dus jaloers hoeven we ook weer niet te zijn, zeker niet als je op deze manier je geld verdient...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:50

Maar met een goede service neemt wel een klantenbestant toe en klantvriendelijkheid is ingedient 1 voor een gezonde business.....

Zo heb ik hele goede ervaring met Superhorse, zij is dan ook iemand waar ik graag naar terug ga ze heeft een zadel kosteloos na een half jaar terug genomen omdat de boom niet pastte en omgeruild voor een hagel nieuwe...en zo kan het ook.

Ik denk dat vele ruiterzaken in zwaar weer zitten, vroeger kocht ik veel, ging vaak even om te kijken en kocht dan toch wat, ben er al 3 jaar niet geweest....