Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponyparadijs schreef:Dat is natuurlijk leuk gezegd. Maar de KNHS is de enige die de winstpunten registreerd en waarbij je je kan registreren om te kunnen starten. Daar kom je niet zomaar tussen.
In zekere zin is de fusie tussen npc/nbvr/knf en dergelijk wel heel goed geweest, maar nu gebruiken ze wel erg hun machtspositie.
Dat mag zometeen dus 15,- worden... Het lijkt inderdaad wel weer een echte elitesport te gaan worden.
Urielle schreef:Niet helemaal, er is maar een bond die zich in mag schrijven bij het NOC en daarmee subtop mag organiseren. Dus dat wil zeggen dat je dan na het Z2 wel uitgereden bent (of wellicht is dat nu dan ZZL?)
Zo zie je dat in Belgie ook, bij de LRV kun je max Z2 rijden en dan ben je dus klaar. Gelukkig is dat voor velen genoeg maar het is wel een punt om aan te denken.
ponyparadijs schreef:Sannnn dat is voor verenigingen niet altijd ideaal. Wat doe je met rubrieken die maar 1 deelnemer hebben? Dan ben je al meer dat het startgeld wat je vangt kwijt. En dan wordt het voor een vereniging wel een hele dure aangelegenheid.
Sannnn schreef:ponyparadijs schreef:Sannnn dat is voor verenigingen niet altijd ideaal. Wat doe je met rubrieken die maar 1 deelnemer hebben? Dan ben je al meer dat het startgeld wat je vangt kwijt. En dan wordt het voor een vereniging wel een hele dure aangelegenheid.
Beetje spuitelf reactie, maar weinig op bokt geweest.![]()
Maar voor zulke dingen zijn er toch uitzonderingen mogelijk. Eigenlijk vind ik toch dat je niet echt een 'echte' prijs verdiend bij bv. 4 deelnemers. Daarnaast komen die rubrieken met maar 1 deelnemer ook niet vaak voor, hier in de buurt tenminste niet. Mochten er minder dan 8 deelnemers in een rubriek zijn dan wordt deze in handicap verreden waardoor er meer combinaties inzitten.
Loetie84 schreef:CarpeDiem schreef:Ben ik met een crosswedstrijd, waar ik 3 in 1 doe met 20 euro wel een stuk goedkoper uit. Terwijl dat VEEL meer werk en organisatie vergt dan een dressuurwedstrijd...
Das ook verhoogd van 20- naar 25,- ... (+2,50 breekboomtoeslag)
Loetie84 schreef:CarpeDiem schreef:Ben ik met een crosswedstrijd, waar ik 3 in 1 doe met 20 euro wel een stuk goedkoper uit. Terwijl dat VEEL meer werk en organisatie vergt dan een dressuurwedstrijd...
Das ook verhoogd van 20- naar 25,- ... (+2,50 breekboomtoeslag)
ponyparadijs schreef:Zit je nog met het feit dat je met juryleden zit. En dat de punten tellingen ook geaccepteerd zouden moeten worden door bijvoorbeeld stamboeken. Maar ook door alle andere paardenmensen. Want wat heb je aan een klassering als een ander niet accepteerd dat dat via een andere bond is gegaan.