Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Caro_ schreef:Wat ik niet snap is waarom hier reactie's volgen in de trant van het moet niet mooi zijn enkel functioneel, rijspullen dienen om te sporten, niet als mode-item enz...
Onder welke steen jullie paardrijden weet ik niet, maar ook de ruitersport draait tegenwoordig heel erg om mode...
[...]
Ik ben het er trouwens volmondig mee eens dat functionaliteit moet primeren, maar dat het enkel om functionaliteit draait in de paardensport is naar mijn mening dus zwaar overroep
Aieshja schreef:SimoneUnique schreef:Ikzelf heb een dunne bodyprotector, die alleen je rug beschermt... Die is erg fijn en je merkt en ziet bijna niet dat je m aan hebthttp://www.dochorse.nl/Images/ProductIm ... 5d8363.jpg (ik heb deze in de volwassenmaat, omdat de kindermaat -vindikzelf- aan de voorkant een beetje raar zit ;P )
-edit- even een linkje van gemaakt, omdat ie anders wel heeel groot is
Dat is inderdaad een mooie, nog nooit gezien!
Die kan je dus waarschijnlijk ook onder je jasje aan?
Sjolvir schreef:(overigens deze gekocht omdat hij het lekkerst zat.)
Loetie84 schreef:Sjolvir schreef:(overigens deze gekocht omdat hij het lekkerst zat.)
Ik ook... Ook die racesafe aan gehad, maar die vond ik wat stug
Overigens moet ik er nog voor de eerste keer mee gaan rijden hoor. Hij is zaterdag binnen gekomenMaar ik weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben! Hij is alleen heel stijf bij koud weer! Hij lag in de auto 's nachts en hij leek wel bevroren. Eenmaal warm zit ie als een bodywarmer...
Ben er inmiddels wel achter dat een goedkopere BP ook zn voordelen heeft hoor...Bij mn oude kon er gewoon een volwassen iemand op me gaan staan zonder dat ik het haast merkte, maar met deze ging dat wat minder. Heb nu dus last van mn rughaha! Sommige dingen moet je ook niet testen
44Myrthe44 schreef:Maar een bodyprotector voorkomt mijns inziens niet dat ik een een rolstoel kom.. (plús het is lelijk)