Hier nog een blije merrie, vind het heerlijk om te worden geborsteld en een knuffel is ook altijd welkom. Alle aandacht is leuk. Als ze hengstig is, is ze nooit chagerijnig naar mensen maar wel een beetje mieperig naar andere merries
Mijn merrie is best vrolijk! Ze kan alleen erg op haar teentje getrapt zijn als ze ergens geen zin in heeft en ik wel mijn zin even doordram maar verder is ze van dr zelf niet boos
hanna_mini
Geplaatst: 16-01-12 18:02
Nou Wij hebben 7 merries lopen ( mini's) ze zij meestal blij. 1 tje wat minder maar die word niet geaccepteerd door de groep en haar buik doet pijn door t veulen.
Anoniem
Geplaatst: 17-01-12 21:45
Mijn merrie is bijna altijd vrolijk, knuffelig, werkwillig soms wel een beetje frisjes of wat slomer, ik ken wel een merrie die heel zuur is, die kan andere merries niet uitstaan!
Waves
Geplaatst: 17-01-12 22:15
Ik rijd een hele zure, constant PMS Daar is ze dan wel heel stabiel in.
Maar haar weidegenootje is dan weer altijd de vrolijkheid zelve! Die komt bijna kwispelend op je af gerend. Dus of het nou typisch voor merries is dat ze zuur zijn, dat betwijfel ik
AliceMellow
Geplaatst: 18-01-12 10:41
Mijn merrie verschilt per dag. De ene dag is ze blij en vrolijk, dan wil ze graag voor je werken. De volgende dag kan ze dan weer heel chagrijnig en boos zijn en dan doet ze vooral niet wat ik van haar vraag.
Over het algemeen is ze vaker blij en vrolijk dan boos, maar ik kan aan haar wel heel goed merken wanneer ze hengstig moet woren.
hanna_mini
Geplaatst: 18-01-12 18:59
hanna_mini schreef:
Nou Wij hebben 7 merries lopen ( mini's) ze zij meestal blij. 1 tje wat minder maar die word niet geaccepteerd door de groep en haar buik doet pijn door t veulen.
Ik bedoel Die werd eerder niet geaccepteerd nu wel ze is ook niet boos meer heel lief is ze