Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee1990 schreef:Nou, misschien moet ik dan ook maar beginnen!
mijn zusje deed het van de zomer al, (rijd geen paard) maar wilde bewegen en slanker worden.
aangezien ik geen zin heb om te gaan rennen in regen en kou, is dit de oplossing
waar moet ik dat doenheb er niet echt de plaats voor, ik heb der een van intertoys met glitters zonder water
Renee1990 schreef:Nou, misschien moet ik dan ook maar beginnen!
mijn zusje deed het van de zomer al, (rijd geen paard) maar wilde bewegen en slanker worden.
aangezien ik geen zin heb om te gaan rennen in regen en kou, is dit de oplossing
waar moet ik dat doenheb er niet echt de plaats voor, ik heb der een van intertoys met glitters zonder water
Katja schreef:Finn__ schreef:Katja, jij zou die hoepel van sportbay niet aanbevelen? Wilde die eigenlijk ook kopen.
Het schijnt dat die punten gaan wennen dus daar ga ik voorlopig maar vanuit. Het is wel een mooi stevig ding en lekker groot.
Katja schreef:heb gewoon blauwe plekken van de hoepel...
Ondanks het oefenen ga ik nog niet erg vooruit, blijven proberen dank ik dan maar.
Citaat:Wist je trouwens dat slechts tien minuten hoelahoepen goed is voor een calorieverbruik van wel honderd calorieën? Dat is trouwens te vergelijken met tien minuten doorfietsen op een hometrainer aan een snelheid van ongeveer 25 kilometer per uur!