Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
realmagic schreef:Dit zou wel de netste oplossing zijn, ik zou ook niet willen dat mijn paard zomaar zonder overleg in een andere groep gegooit zou worden.(en zou het ook niet goed vinden daar wil ik zelf bij zijn)
Er staat trouwens ook nergens dat het op het land gebeurd is. waarschijnlijk in de paddock.
voor zover ik weet lopen ze op die stal nu denk ik niet meer buiten,(heb daar nl ook gestaan)
en dat gezeur over dan moet je geen deken opdoen,pfff daar wordt ik pas echt moedeloos van hier op bokt....![]()
laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen.
Ts vraag alleen of ze toevallig de eigenaar van het paard wat haar deken sloopte,kan vragen haar deken te vergoeden via een verzekering.
realmagic schreef:ik zeg ook niet dat een staleigenaar iedereen moet afbellen,maar als je op stal bent kunnen zulke afspraken toch gewoon gemaakt worden? Lijkt me niet zo moeilijk.
IKbenEllen schreef:realmagic schreef:ik zeg ook niet dat een staleigenaar iedereen moet afbellen,maar als je op stal bent kunnen zulke afspraken toch gewoon gemaakt worden? Lijkt me niet zo moeilijk.
Dat ligt er aan hoe groot de stal is. Hoe zie je dat voor een stal met 60/80 pensionpaarden met 4 grote weides met groepen van ca. 20 paarden er in? Daarbij ook nog paarden en ponys van staleigenaar?
Mindim schreef:realmagic schreef:ik zeg ook niet dat een staleigenaar iedereen moet afbellen,maar als je op stal bent kunnen zulke afspraken toch gewoon gemaakt worden? Lijkt me niet zo moeilijk.
Zal je uiteindelijk toch moeten bellen.
Ach, als een dekentje nu het belangrijkste moet zijn en moet wijken voor alles... Voor mij slaat dat persoonlijk een beetje door. MamboBeach schreef:Al die groepjes, dat zou ik echt niet willen hebben... Lekker met zijn allen op een grote weide en spelen maar!Ach, als een dekentje nu het belangrijkste moet zijn en moet wijken voor alles... Voor mij slaat dat persoonlijk een beetje door.
IKbenEllen schreef:Miepie77 laat mij nou het gevoel hebben dat jouw paard niet de hele dag / het hele jaar naar buiten gaat, maar zomaar een paar uurtjes, onderling geregeld door de pensionklanten. Klopt dat?
Zulke groepen als jij nu noemt vind ik maar vreemd, juist de variatie maakt het een groep. De jonkies worden op hun plaats gewezen door de ouderen, er is een duidelijke rangorde. Sommigen willen spelen, anderen juist niet.
Miepie77 schreef:waarom moet je bellen, je bent toch dagelijks op stal, dan kan je toch overleggen met je stalgenoten en de eigenaars, snap dat moeilijk doen nooit zo